Dude en Dudette,
Ik kom net terug van mijn BF [Tietie] en daar was ik naar een meisje van mijn klas aan het bellen, omdat we ons wat verveelden. En die nicht zo tegen ons: 'Zoekt een leven.' En ik heb dan een sms gestuurd van 'Heb al gezocht in de frigo en heb niets gevonden, misschien moet je mee zoeken?' En ineens belt die ma mij op en zegt: 'Ja, ik ga naar de directeur stappen van jullie school. Jullie pesten mijn dochter en schelden haar uit voor hoer.' En wij zo van WTF?? -hebben we wel niet gezegd door de GSM- en dan heb ik gezegd: 'Ja, ik heb haar gebeld, mag dat ook niet? En wij hebben haar niet eens voor hoer uitgescholden.' En dat wijf begon zo allemaal dingen te zeggen die we zo gezegd gedaan hebben (dat we haar uitlachen, pesten, uitschelden) en ik hoorde dat meisje op de achtergrond zo zeggen van: 'je moet ook naar de klastitularis gaan, Mevrouw Kupérus.' En die moeder liet ons niet uitspreken, dus konden wij ons verhaal niet doen. En dan zei ze zo tegen me: 'Ja, het is beslist, ik ga naar de directeur.' en ik dan 'Doe dat dan.' En zei zo: 'Eyla! Zo praat je niet tegen mij hoor!!' En heb toen opgehangen. Maar zou ze dit echt menen? Want ben hier echt helemaal aan het panikeren. -Heb strenge ouders die rap zullen slaan en schelden en roepen- Zou ze het doen? [/Kika is ook bezig een e-mail te sturen naar de docent]
You'll never dream alone. <3