• Barbara (SUMMERDREAMS) en Ik waren dus op acteren. Besluiten we dat we musical les willen volgen. (Doet er verder niet toe maar oké)
    Er was dus zo'n jongen hij had kauwgom mee en ik wou ook omdat ik er maar één had. Maar ik kreeg maar niet. Dus op een gegeven moment zei een andere jongen zo: ''Wil je de mijne?'' Pakt hij zijn kauwgom uit zijn mond zg ik nee laat maar. Ik durf het wel maar doe het niet. Naja, uiteindelijk vroeg die het weer. En toen heb ik het nog gedaan ook. Heb ik de rest van de avond met zijn kauwgom in mijn mond gelopen. Best vies als je er zo over na denkt.
    En ik ga het hele paasweekend bij Barbara logeren :'D
    x

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Bij mij. Bij ik. Goed van jou! eindelijk aangemaakt ! -proud- (cat)

Ja i know. (cat)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Have fun. (:
    En ja, die kauwgum was best vies. xp

A. ikmisje.

Heb dat nog eens iemand zien doen, ik vind het super smerig! Alleen de gedachte al.. maarja, als je een beetje smetvrees hebt..

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Heb dat nog eens iemand zien doen, ik vind het super smerig! Alleen de gedachte al.. maarja, als je een beetje smetvrees hebt..
    Ik vind het wel humor eigenlijk :Y)

Wie du mir, so ich dir.

(...) Ik vind het wel humor eigenlijk :Y)

Je proeft er toch niks van (cat)

Ew, na een tijdje heeft een kauwgom toch geen smaak meer. Dan smaakt dat zo plasticachtig. :|

Ja maar zo vies is het niet.

ik zou het nooit doen denk ik. :Y)
    [/pussy] :')

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

OMG dat doen zei n mijn klas ookaltijd ='] das grappig. Eva at een x mijn snoepje op x_x omdat ik voor de grap vroeg of ze hem wou terwijl ik hem inm ijn bek had en toen pajkte ze hem af

We can only learn to love by loving.

Na je proeft toch niet uit wie zijn mond het komt :X En het was best cool.

Ghehe ik heb ook een paar keer de kauwgom van m'n vriendje over genomen hoor :'3

I don't need words to feel those lips.

Dat is anders want hij is mijn vriendje niet xd'

Renée, je bent ranzig o.o Ik drink nog niet eens van hetzelfde glas als mijn familie x'D

Renée, je bent ranzig o.o Ik drink nog niet eens van hetzelfde glas als mijn familie x'D

Dat is triest xd' ?
    Maar kom op je proeft het toch niet.