ik moet dus mischien weer een beugel.. het zit zo. *kuch kuch ff voorbereiden op me speech *. neeh ik was vrijdag naar de bracedokter want me nachtbeugel had ik kapot gemaakt of tewel Linda is erop gaan staan!! OMG ik voel me zo'n geek nu maar anyway ik was er maanden geleden op gaan staan en hij was letterlijk door midden dus ik die vrijdag nog naar Mac Donalds gegaan en bijna te laat komen bij de Bracedokter.. kom ik aan bij het gebouw ben ik me afspraken boekje plus zorgpas verloren onderweg, GOH dit laat echt zien wat voor nerd ik ben omdat te verliezen maar ff to the point ze begonnen me beugel te lijmen en te verneuken, dus toen hij gemaakt was zegt die man van ja doe het eens in, dus ik het erin proppen wat niet lukte. dus die man ook proberen zegt hij ja het past niet meer, Okee daar kwam ik ook al achter toen ik het er probeerde in te sjorren, maar anyway dus die man zegt ja je kaak is weer smaller geworden en nu ga je een afdruk maken van je gebit en volgende week foto's maken en dan beslissen we hoe we het gaan fixen.. dus met andere woorden ik krijg weer een beugel ><... ze gaan kijken naar me verstandskiezen or what ever maar ik ben bang dat er dit keer wel kiezen uit moeten
Damnit wat een verhaal
Ice-cream Rockt more than you x3