• Hey ik zou voor de zomer graag een keer een nep tatoo willen die wel een tijdje blijft zitten en niet van die stickers!
    Dan vraag je je natuurlijk af waarom ik geen echte wil : Nee want ik wil het na een weekje der togh weer af :P
    Heeft er iemand ooit gehoord van Jagua ik had wel op internet gelezen dat het een soort vn blauw/zwarte kleur heeft dat lijkt opeen tatoo en het blijft net zo lang zitten als henna alleen ik weet niet waar je het kan kopen weet iemand het miss??
    Maar henna is ook een optie alleen ik vind de kleur niet mooi als het eenmaal vervaagd er bestaat ook zwarte henna maar dat is Fake! en je krijgt er hele erge allergische reacties van.
    Iemand miss nog een andere optie??

    Ik weet niet of wat ik ooit een keer had gezien op een markt in Emmen Jagua is, maar daar hadden ze dus zeg maar iets met een vormpje met van die streepjes/geulen/weetikhet. Gingen ze op het vormpje spuiten, en dan komt de 'tattoo' dus op je huid.


    Sweet dreams will come true.

    pak airbrush :'D
    dat word er opgespoten en blijft net zo lang zitten totdat je vervelt xD


    your eyes are like stars in the night.

    Ik weet niet of wat ik ooit een keer had gezien op een markt in Emmen Jagua is, maar daar hadden ze dus zeg maar iets met een vormpje met van die streepjes/geulen/weetikhet. Gingen ze op het vormpje spuiten, en dan komt de 'tattoo' dus op je huid.
    o vet:P

    pak airbrush :'D
    dat word er opgespoten en blijft net zo lang zitten totdat je vervelt xD


    Maar als je nou niet vervelt, dan blijft het erop zitten xd.


    Protège moi de mes désirs.

    (...)

    Maar als je nou niet vervelt, dan blijft het erop zitten xd.
    Je vervelt altijd.


    Keep it secret.

    Ik had Henna eens zélf gedaan bij een vriendin. Zij had al het materiaal daarvoor in huis en dat was echt zo leuk! Kan je zelf helemaal beslissen hoe het er moet uitzien, naar jou keuze. Alleen is het wel een werkje waarbij je je heel erg moet concentreren.

    > Verplaatsing naar 'Lifestyle' btw.


    Tanya is de beste.

    Henna vidn ik wel mooi, en blijft toch een tijdje goed zitten ? (:


    A. ikmisje.

    (...)Je vervelt altijd.

    O, hahaha.
    [/dom]


    Protège moi de mes désirs.

    henna blijft miss een paar dagen zitten zkr als je veel doucht dan is het zo weg:O
    ik heb ook wel is henna op me hand gehad en de zelfde week was het nog weg;)

    Ik had Henna eens zélf gedaan bij een vriendin. Zij had al het materiaal daarvoor in huis en dat was echt zo leuk! Kan je zelf helemaal beslissen hoe het er moet uitzien, naar jou keuze. Alleen is het wel een werkje waarbij je je heel erg moet concentreren.

    > Verplaatsing naar 'Lifestyle' btw.
    Leuk en waar kan ik die henna eigenlijk kopen??

    henna blijft miss een paar dagen zitten zkr als je veel doucht dan is het zo weg:O
    ik heb ook wel is henna op me hand gehad en de zelfde week was het nog weg;)

    Maar op je hand blijft het minder lang zitten omdat het dan in minder huidlagen kan trekken. Als je het op je arm doet trekt het beter in ;)


    -

    (...)
    Maar op je hand blijft het minder lang zitten omdat het dan in minder huidlagen kan trekken. Als je het op je arm doet trekt het beter in ;)

    thnx voor de tip:P

    hallo weet iemand nog waar kan ik et kan kopu (henna)??:$

    hallo weet iemand nog waar kan ik et kan kopu (henna)??:$

    Bij vn die spirituele winkeltjes heb je het vaak ;]


    -

    (...)
    Bij vn die spirituele winkeltjes heb je het vaak ;]
    thnx ga daar ens kijke(flower)