• Ik wil mijn haar gaan verven, ik heb de kleur al klaar staan, maar ook wil ik er highlights in, mokka+blond.. Wie weet hoe je dit aan moet pakken? Kan je dit allebei doen, of moet het allebei appart.?? Wie weet dit of weet er een site van? De haarverfinfo staat alleen in het Duits, en hier in huis zijn we er slecht in. Wie weet het?

    Mijn vraag is moet je eerst de 1ne dag de ondergrond kleur aanbrengen en dan pas de hightlights? Wie weet dit?

    Bedankt!

    x


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    uhm door elkaar zeg maar dus blond en mokka door elkaar, niet zoo simpel lekker door elkaar


    Some angels have no wings.

    het moet bij lifestyle


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    uhm door elkaar zeg maar dus blond en mokka door elkaar, niet zoo simpel lekker door elkaar


    Mijn vraag is moet je eerst de 1ne dag de ondergrond kleur aanbrengen en dan pas de hightlights? Wie weet dit?


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    het moet bij lifestyle


    dat wist ik niet ;)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    het moet bij lifestyle
    Als ik badges had om uit te delen voor ijverige helpers had ik je er graag een gegeven :Y) -verplaatst-


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, eerst de dekkende kleur, en daarna pas de highlights.
    Zorg wel dat de dekkende kleur een beetje droog is, anders word het denk ik een mess. (:


    You move me ......... Kurt

    (...)

    Mijn vraag is moet je eerst de 1ne dag de ondergrond kleur aanbrengen en dan pas de hightlights? Wie weet dit?
    Eerst onderkleur en daarna de highlight, maar dat kan zodra je de verf van de eerste lading eruit hebt gewassen(en gedroogd). Dus het kan infeite achter elkaar. Of bedoel je dat niet?


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je echt bepaalde plukjes in een andere kleur wilt moet je die plukjes met folie ofzo inpakken zegmaar. Dan verf je de rest eerst. Als dit uitgespoelt en alles is dan haal je t folie van de plukjes af.. verf je ze en pak je ze weer in zodat het niet op derest van je haar komt en spoel je het uit als het tijd is.