• hey ik vindt het eigenlijk wel spijtig dat als TH(H) een concert geeft ofzo ze alleen maar nu de liedjes van Zimmer483 zingen en Schrei,Leb die Sekunde en Rette mich zijn de enige die ze nog zingen van hun vorige album zou het ni leuk zijn als ze die ouden nog is beginnen te zingen op een concert samen met die van zimmer?:8
    xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nou laat ik je eens wat vertellen XD
    bij nijmegen 14 juni in nederland speelde ze toch echt wel black in het duits XD
    bij sommige concerten spelen ze dus duidelijk ook oude nummer


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    nou laat ik je eens wat vertellen XD
    bij nijmegen 14 juni in nederland speelde ze toch echt wel black in het duits XD
    bij sommige concerten spelen ze dus duidelijk ook oude nummer
    ja ma toch ni veel ze


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja eig wel ja!
    en nix anders te zeggn wahaaa hehe lolz

    xx

    Black in het Duits??? ='DDDD
    Dat noem je dan gewoon Schwarz. ='))
    Maar goed, eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel welke liedjes van welk album ze spelen, ik cvind Zimmer namelijk beter. =)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Black in het Duits??? ='DDDD
    Dat noem je dan gewoon Schwarz. ='))
    Maar goed, eerlijk gezegd boeit het me niet zoveel welke liedjes van welk album ze spelen, ik cvind Zimmer namelijk beter. =)
    ja ik ook ma de andere mogen er toch ook best zijn è?:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Geh was er ook nog ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, de mooiste hebben ze wel gespeeld vind ik. Op Wenn Nichts Mehr Geht en Rette Mich na dan. =.= Eikels dat het zijn. x)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    :O en Ich bin nicht ich word zeker over geslagen, en ook der letzte tag...Nou die spelen ze ook gewoon, en dan even niet bij Nijmegen want dat was te kort, maar ze spelen het wel nog steeds..


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik vind het leuk als ze wat oude doen
    ik zou het namelijk echt gaaf vinden als bill opeens aan komt zetten met beichte of freunde bleiben, zoo oud:P
    maar ik vind de zimmer483 nummers ok heel leuk
    altijd goed, en zoals zommige zeiden, dat schwarz kwam 14 juni, dat was echt gaaf
    love it!

    Jah, maar Tom was ziek, dus kunnen ze er eigenlijk niets aan doen hoor ;)
    Enne, Yuni, ik zag je net voorbij komen met Gustav killed me with his Sticks :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, dat weet ik, maar dat vind ik niet de mooiste liedjes. x) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jah, maar Tom was ziek, dus kunnen ze er eigenlijk niets aan doen hoor ;)
    Enne, Yuni, ik zag je net voorbij komen met Gustav killed me with his Sticks :')
    en waar heb jij het va ndat tom ziek is? Sorry maar dat zegt iedereen, maar heeft tom/management dat gezegt?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Der letzte tag, Schwarz, Leb die Sekunde, Geh.. Uhh.. Normaal Rette mich en In die Nacht erbij... En dan nog ene hoop van Zimmer, maar dat doen ze duits... Als ze het Engels doen is het meeste van Scream :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Van mij zouden ze Lass uns hier aus en Freunde bleiben eens mogen zingen, die 2 liedjes vind ik zalig xD


    Let the Night embrace you

    Jah, maar Tom was ziek, dus kunnen ze er eigenlijk niets aan doen hoor ;)
    Enne, Yuni, ik zag je net voorbij komen met Gustav killed me with his Sticks :')
    en waar heb jij het va ndat tom ziek is? Sorry maar dat zegt iedereen, maar heeft tom/management dat gezegt?


    Ik hoorde het van een vriendin, en die had het weer van Internet.. Maar ik denk wel dat het waar is, waarom duurde het anders korter..?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42