• Vandaag werd ik er uitgestruurd en even later komt te leraar naar me toe om te vertellen dat hij mij niet meer in de les wilt hebben en hij begon me helemaal aftezeiken. Ik kan enorm kwaad worden, gelukkig is dat minder geworden, maar toch flipte ik helemaal tegen die leraar en ben ik kwaad weggelopen. Ik heb me ziek gemeld op school en onderweg naar huis wist ik niet meer wat ik moest doen en belde mijn moeder, nu heeft ze die leraar proberen te bellen, maar ze heeft hem niet bereikt. Morgen belt ze weer en als ze hem dan nog niet aan de lijn krijgt moet ik met hem gaan praten. Ik zie daar echt tegen op, want ik heb gewoon een hekel aan hem.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    wat deed je dan volgens hem?


    Life is hard and then we die

    waarom heeft hij jou eruit gestuurd en waarom heeft die zo'n hekel aan jou? o_O


    One who knows nothing can understand nothing.

    Die leraar trekt andere kinderen uit mijn klas nogal voor, die mogen onder de les naar de praxis en dat soort dingen en hoeven dan geen huiswerk meer te maken. Ik word naar nogal chagarijnig en daardoor word ik irritant, maar een ander meisje uit mijn klas die is echt veel ergen dan mij, die is er 5x zoveel als mij uitgestuurd en die is nog wél welkom in zijn les.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    :O wat een k*t leraar!


    Srry voor taalgebruik

    vertel het aan een mentor/vertrouwenspersoon.
    en zorg ervoor dat er andere mensen uit je klas er ook van weten,en vinden dat je gelijk hebt,zo ben je met meer,gaan ze je sneller geloven,en sta je veel sterker !

    xx


    everybody needs a song.