• Van me broers :@.. ze wonen hier niet meer maar tog krijgen we nog hun post.. omdat ze hier nog wel ingeschreven staan.. krijg ik dus net een brief binnen voor een van me broers... gerechtsdeurwaarders... staan me tog hoge bedragen in word je eng van.. als hij die niet betaald staat verdomme weer de deurwaarder voor de deur om een lijst te maken van spullen die weg worden gehaald (huil) ik word er verdomme gek van.. :@


    sorry ik moest dit egt even kwijt


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    oke, maar, lieverd, dat is niet jouw probleem.


    Life is hard and then we die

    oke, maar, lieverd, dat is niet jouw probleem.


    duss als ik dalijk op de grond moet zitten is het ook niet mijn probleem... =/ of die mensen staan hier voor het huis om het huis leeg te halen en ik sta hier alleen met een bek vol tanden is dat dan ook niet mijn probleem =/


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    duss als ik dalijk op de grond moet zitten is het ook niet mijn probleem... =/ of die mensen staan hier voor het huis om het huis leef te halen en ik sta hier alleen met een bek vol tanden is dat dan ook niet mijn probleem =/
    Als je broer niets betaald en hij ergens anders woont lijkt het me sterk dat ze bij jou thuis spullen komen halen. Ik denk dat jouw ouders dat ook niet zomaar laten gebeuren.


    Life is hard and then we die

    (...)Als je broer niets betaald en hij ergens anders woont lijkt het me sterk dat ze bij jou thuis spullen komen halen. Ik denk dat jouw ouders dat ook niet zomaar laten gebeuren.


    ze staan hier nog ingeschreven.. dus eigenlijk is het zo dat ze hier nog soort van wonen.. dus ja ze komen hier het huis leeghalen.. en me vader kan wel iest doen.. het geld betalen.. meer niet.. en nee hij heeft dat geld niet wat die gedragen die in die brief staan is zo meer dan 2000 euro.. het was al een keer bijna zover.. gelukkg heeft iemand het toen betaald anders zaten we nu zonder spullen..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    ze staan hier nog ingeschreven.. dus eigenlijk is het zo dat ze hier nog soort van wonen.. dus ja ze komen hier het huis leeghalen.. en me vader kan wel iest doen.. het geld betalen.. meer niet.. en nee hij heeft dat geld niet wat die gedragen die in die brief staan is zo meer dan 2000 euro.. het was al een keer bijna zover.. gelukkg heeft iemand het toen betaald anders zaten we nu zonder spullen..
    Jouw vader mag dit niet eens pikken van je broer :S ik bedoel, het is niet zijn probleem maar die van je broer. Als ik hem was had ik er allang al wat aan gedaan.


    Life is hard and then we die

    woow. Best heftig allemaal.
    Ik snap best dat je er gek van wordt, dat zou ik ook hebben. Maar er is weinig dat je eraan kan doen. Er moet gewoon iemand dat geld (weer) betalen. & eigenlijk hoort je broer dat te zijn..


    Protège moi de mes désirs.

    woow. Best heftig allemaal.
    Ik snap best dat je er gek van wordt, dat zou ik ook hebben. Maar er is weinig dat je eraan kan doen. Er moet gewoon iemand dat geld (weer) betalen. & eigenlijk hoort je broer dat te zijn..


    tsja.. als me broer dat eens niet uitgaf aan drank en drugs en gwn zijn rekenigen zou betalen..was het nu allemaal niet nodig..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Waarom regelen je ouders niets?

    (...)

    tsja.. als me broer dat eens niet uitgaf aan drank en drugs en gwn zijn rekenigen zou betalen..was het nu allemaal niet nodig..


    Ja, life is hard..
    Maar kan hij dan niet gewoon ingeschreven staan op z'n eigen onderkomen? Ipv op jullie huis?


    Protège moi de mes désirs.

    Waarom regelen je ouders niets?


    ouders vader ;)

    hij is nooit thuis.. geen tijd daarvoor.. en wat zou die kunnen doen.. me broer moet egt dat bedrag betalen.. verder kan je er niks aan doen..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)

    Ja, life is hard..
    Maar kan hij dan niet gewoon ingeschreven staan op z'n eigen onderkomen? Ipv op jullie huis?


    omdat hij die niet heb?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz