• Denk ik het is mooi weer in de namiddag dus ik ga paardrijden begint het daar opeens (weeral) te regenen. Omdat ik ,Hannelore en Sebastian geen zin hadden om terug te gaan zijn we dus met regen vertrokken als gevolg : Kletsnat. We gaan dus in het bosrijden stopt het met regenen, anderhalf uur later begint het terug te regenen terwijl we op de terugweg zijn en dan loopt mijn paard nog is door allemaal takken en ben ik helemaal nat en ik heb echt een grondige hekel aan regen hoe goed dat ook voor de plantjes kan zijn. Je krijgt er alleen maar koud van en wordt er nat van en bovendien ben ik er nu ook nog is ziek van geworden.
    Ik ga dus nooit meer paardrijden als het regent.

    Dit was mijn zeiktoppic over regen.
    :Y)


    The soul needs autumn.

    Ik moest naar de hockey fietsen in de regen, bn ik daar stopt het. Tijdens onze wedstrijd regent het ook niet, komen we terug op de club en pak ik mijn fiets om weg te rijden regent het weer -.-


    -

    Ik moet ook zovaak door de regen fietsen :S En dat een uur lang, hoe deprimerent


    Think before you act.

    Ik moest naar de hockey fietsen in de regen, bn ik daar stopt het. Tijdens onze wedstrijd regent het ook niet, komen we terug op de club en pak ik mijn fiets om weg te rijden regent het weer -.-

    Komt me zo bekend voor.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Komt me zo bekend voor.

    Same here.
    Ik ga emigreren --'


    I clicked my heels and wished for you.