• ik heb echt een probleem...
    mijn leven is echt gewoon te saai ><
    ik sta op doe mijn dagelijkse ding naar school werken aan een project naar huis.. nutteloos voor me uit zitten staren, op de pc en weer naar bed..
    het is zo vermoeiend ><
    ik heb werkelijk waar niets te doen.. alles wat te doen viel verveeld me alleen maar..
    ik zit gewoon dag in dag uit een beedje voor me uit te staren..

    ik mis echt actie in mijn leven ><
    maar het punt is.. waar haal ik die actie vandaan ??



    (nee het is niet dat ik depri ben ofzow >< zoals sommige mensen mij al vroegen.. maar ik ben dat allerdaagse iederekeer het zelfde doen zo zat ¬¬ )


    A Noble was Born in Chaos

    Dat heb ik ook !!
    Ik wil gewoon andere dingen doen.
    Het is altijd zo...standaard.

    ja idd ><
    mijn moeder zit ook al de hele tijd op me te zeuren van ga nou eens wat doen je zit je maar te vervelen..
    maarja wat moet ik gaan doen dan ><


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb hetzelfde. Door de week is het altijd: bed-school-pc-bed. Ik heb echt een levenloos leven¬¬

    Gelukkig is het eind april weer vakantie^^


    I am an idiot, I move.

    maarja zelfs in de vakantie zit ik leveloos te zitten echt niet normaal ><


    A Noble was Born in Chaos

    Vrienden zoeken en uitgaan? x)


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik heb vrienden (zat) en uitgaan (veel mensen noemen me gek xD) maar ik zie ook niet veel in uitgaan... ik heb het een paar keer gedaan... toen was de lol er al weer af...


    A Noble was Born in Chaos

    Je moet er ook wat van maken niet een potje zitten gaan zeuren en mokken daar kom je nooit ver mee (N).


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zoek een hobby, ga bij een vereniging, ga naar buiten, lees een boek etc. (lol)


    "I shut my eyes in order to see.'

    the same as Shade.


    -

    Zoek een hobby, ga bij een vereniging, ga naar buiten, lees een boek etc. (lol)


    ja maar das zo lekker kut de verenigingen (ja wnat ik zoek wel rond daar niet van..) die ik heb gevonden zijn like heel ver weg en mijn moeder laat dat neit toe... en ik ga echt geen yoga doen met de oudjes (ik heb dat al eens geprobeert >< gewoon om te kijken hoe at is en toen ben ik in slaap gevallen)


    A Noble was Born in Chaos

    Ik heb het ook.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker