• Als mens doe je vaak abnormale dingen. Je viert bijvoorbeeld de geboortedag. Wij hebben het de naam 'verjaardag' gegeven. Zouden dieren dat doen? Ik denk het niet. Dat is toch raar? Ik bedoel maar, dieren doen ook geen kleren aan. Behalve van die verwende mishandelde hondjes zoals die van Paris Hilton. Bijvoorbeeld honden die plassen toch ook tegen een boom aan? Waarom moet een mens dat nou weer in zo'n potje doen? En dan lopen al die natuurbeschermers te roepen dat de wereld eraan gaat. Pff, de enigste bedreiging voor de wereld is de mens! Wij brengen onze aarde ten gronde als we zo door gaan. Leer van je fouten, doen ze ook niet. Zoals met die kreditcrisis, dat was al eerder gebeurt met Japan! De mens is een raar wezen, een buitenstaander. Een buitenstaander die veel verschil kan brengen in zijn leef omgeving. Een buitenstaander die macht wil. Een buitenstaander die zijn soortgenoten iets aan wil doen, omdat ze ergens anders in geloven. Hoezo arrogant? De mens is raar, het rare is ook, ik ben er zelf een. Soms wou ik dat ik een poes was. Lekker lui in het zonnetje liggen en geen zorgen aan je hoofd. Maar helaas, ik ben en blijf een mens. Ik maak deel uit van de grootste milieuvervuilers op de wereld. Sorry, Aarde!

    Het is toch waar? De mens verpest de hele Aarde!
    Geschreven door mij xd


    when words fail, music speaks.

    En dan lopen al die natuurbeschermers te roepen dat de wereld eraan gaat. Pff, de enigste bedreiging voor de wereld is de mens! Wij brengen onze aarde ten gronde als we zo door gaan

    we gaan toch dood later,dus wa maakt het uit (:

    De mens verpest de aarde? Nja, je had natuurlijk ook nog steeds als een beest in een grot kunnen worden, jagend op dieren ... Als je dat wilt

    maar ik vind het helemaal niet erg om beschaafd te zijn, ookal zijn we de grootste vervuilers ...

    ='] je hebt lekker gelijk kind.


    We can only learn to love by loving.

    Okee, ik ben wel blij dat ik een mens ben, beter als een eendagsvlieg =]


    when words fail, music speaks.

    En dan lopen al die natuurbeschermers te roepen dat de wereld eraan gaat. Pff, de enigste bedreiging voor de wereld is de mens! Wij brengen onze aarde ten gronde als we zo door gaan

    we gaan toch dood later,dus wa maakt het uit (:
    Later ja. Maar wie weet wordt je wel in een ander lichaam weer geboren. En als je dan nog moet leven in een vervuilde omgevind. Dat wens je toch niemand?


    when words fail, music speaks.

    I totally agree x'D


    You're a star in heaven.

    ja , je hebt deels gelijk maar ik vind de beschaving niet zo erg hoor..


    Hated by many, confronted by none!

    Een buitenstaander die zijn soortgenoten iets aan wil doen, omdat ze ergens anders in geloven. Hoezo arrogant?

    Nog even iets xD Bij veel dieren is dit ook zo, tijdens de paarperiodes vallen ze elkaar ook aan, met verschrikkelijke gevolgen. Echt geloof me, mensen zijn ook nog steeds beesten, ze zijn gewoon gemoderniseerd

    (...)
    Nog even iets xD Bij veel dieren is dit ook zo, tijdens de paarperiodes vallen ze elkaar ook aan, met verschrikkelijke gevolgen. Echt geloof me, mensen zijn ook nog steeds beesten, ze zijn gewoon gemoderniseerd
    Uhu maar mensen mishandelen andere mensen. Meestal is de vrouw daar het slachtoffer van van een man xd en denk maar eens aan oorlogen. MAar je hebt wel gelijk hoor ^^ Dieren kunnen ook wreed zijn man! Ze vreten mekaar levend op ;o


    when words fail, music speaks.

    (...)Later ja. Maar wie weet wordt je wel in een ander lichaam weer geboren. En als je dan nog moet leven in een vervuilde omgevind. Dat wens je toch niemand?

    mss gaat ge later dood,of loopt ge morge onder de auto. wie weet dat wat het leve brengt?
    en wie weet hoe de wereld er gaat uitzien dat je word herboren,mss wel als dier,of als mens, mss leefde op mars...is de mensheid naar daar vehruisd, who will know it?

    (...)
    mss gaat ge later dood,of loopt ge morge onder de auto. wie weet dat wat het leve brengt?
    en wie weet hoe de wereld er gaat uitzien dat je word herboren,mss wel als dier,of als mens, mss leefde op mars...is de mensheid naar daar vehruisd, who will know it?
    Ik denk dat de wereld vergaat in een zwart gat xd WEetje eigenlijk is het best raar waar we leven enzo. Ik bedoel, hoeg root is het heelal? Waar is het heelal? En wat is daar achter? Het is echt maf als je er over nadenkt xd


    when words fail, music speaks.

    Dat had ik jaren geleden al bedacht. Maar true.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja je hebt gelijk, maar de mensheid is zo gewend geraakt aan hoe we nu leven, dat we moeilijk ánders kunnen leven. Natuurlijk kunnen we op van die water auto gevallen rijden. Maar de mensheid moest die zo duur maken, dat weinige hem kunnen kopen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Dat had ik jaren geleden al bedacht. Maar true.
    xd Ik ook maar toch vind ik het naaien. We hadden het er met AK over dictators enzo en toen dacht ik er opeens aan heel raar xd


    when words fail, music speaks.

    Ja je hebt gelijk, maar de mensheid is zo gewend geraakt aan hoe we nu leven, dat we moeilijk ánders kunnen leven. Natuurlijk kunnen we op van die water auto gevallen rijden. Maar de mensheid moest die zo duur maken, dat weinige hem kunnen kopen.
    Dat gaat weer om macht hé. Geld geeft macht. Macht macht macht. xd


    when words fail, music speaks.