• Haaii ^^

    Vandaag kreeg ik een sms van een jongen dat ie mij leuk vind, maar het nu pas durft te zeggen. Ik ben met hem (en nog wat andere vriendinnen, en een vriend van hem) naar de bios geweest. En toen is hij ook helemaal mee terug gelopen met die vriend en een vriendin naar mijn huis. En toen zijn ze allemaal zelf naar huis gegaan.

    Mijn probleem:
    Ik zou niet weten wat ik nu moet doen.. Ik heb hem toen terug gestuurd dat ik het wel lief vond enzoo. En later stuurde hij dus weer dattie stiekem hoopte dat ik hem ook leuk zou vinden. Ik weer terugsturen:
    Ik weet niet.. >< Ik vind je wel erg aardig enzo, maar ik weet niet of ik je leuk leuk vind..

    Hij stuurde terug dat hij het wel respecteerde enzo, maar ik voel me zo lullig nu. Ook heb ik al gezegd, dat we eventueel wel eens konden afspreken enzo.. Ik weet niet wat ik nu moet doen!! ><

    HELP ME PLEASE (huil)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    nou jij kan er niks aan doen als je iemand niet leuk vind, want de natuur regelt alles, niet jij ^^


    Hated by many, confronted by none!

    Gewoon doen wat je denkt dat goed is.


    Protège moi de mes désirs.

    Afwachten, misschien begin je hem leuk te vinden als je wat vaker wat met elkaar doet. En als dat niet zo is dan niet, dat moet ie accepteren.. wat ie dus ook doet.


    Als je maar een ananas hebt..

    Je weet niet of je hem leuk vind?
    Njaa, dan is het lastig.. Want als je hem wel leuk vind dan kan je gewoon ja zeggen. En als je hem niet leuk vind, dan is het wel lullig, maar ook eerlijk he.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gewoon doen wat je denkt dat goed is.


    Maar dat weet ik dus niet >< Ik denk dat wat ik dan ook ga zeggen, het heel lullig gaat overkomen :$


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Gewoon doen wat je denkt dat goed is.

    Dat weet ze niet, daarom vraagt ze het aan ons..><


    Als je maar een ananas hebt..

    Weet je wat pas lullig is?
    Dat je met hem neemt maar eigenlijk niet van hem houd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Weet je wat pas lullig is?
    Dat je met hem neemt maar eigenlijk niet van hem houd.


    I know.. Dat zou pas echt lullig zijn.. Ik ben zo niet.. Maar ik weet dus niet of ik hem dus léuk leuk vind, of gewoon aardig :(


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    gewoon meer dingen met hem doen, een beetje afspreken enzu,, (:


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Ken je hem al goed? Ik bedoel heb je al gesprekken met hem gevoerd?


    It even took me by surprise

    omg :Y).

    like; als jij hem leuk vind, moet je vaker met hem afspreken ofzo.

    als je hem niet leuk vind, dan moet je eerlijk zijn.


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ken je hem al goed? Ik bedoel heb je al gesprekken met hem gevoerd?


    Ik ben met hem, 4 vriendinnen en nog een jongen naar de bios geweest... en daarna stonden hij, die jongen, een vriendin en ik dus te praten.. Maar ik heb dus bijna de hele tijd met hem gepraat, maar dat is dan ook de enige keer dat ik écht met hem heb gepraat. Verder alleen via sms enzoo..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Níet met hem nemen. Ken je hem wel goed? Of wil je gewoon verkering nemen omdat je je gevleid voelt omdat iemand je leuk vind? Denk daar maar eens over na.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    je moet eerst met hem apart gaan afspreken


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    # 2de reactie van Noukelplopx3

    Nou, ik snap wel wat je bedoelt( dénk ik). Ik denk dat je je gevleid voelt omdat iemand je leuk vind. En aangezien je hem wel aardig vind, denk jij maar; oh, ik vind hem vast leuk. Misschien is dat ook wel zo hoor! Dan heb ik het mis. Maar ik zou eerst leuke gesprekken voeren, en iets meer over elkaar te weten komen. of so ;s


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room