• Mijn mamma, zou pilletjes halen voor mijn hooikorts. Maar aangezien het niet officeel is, moet ik alweer bloedprikken. Ik moest vorige week vrijdag ookal bloedprikken, omdat ik zo vaak ziek ben. Uitslag is goed, moet alleen de uitslag van de ziekte Pheffer (ben vergeten hoe je het schrijft :X) hebben. En nu weer bloedprikken. Dus nu mag ik geen pilletjes, dus nu moet ik nog een dag extra snotteren, en waarschijnlijk ook wel langer want die uitslag duurt even. Nu snap ik het ook wel, dude. Want, ze mogen niet zo veel dingen zomaar mee geven. Maar nu zit ik weer met dat probleem. Bleah.
    Wie heeft dat ook ooit wel eens gehad?

    kusje.

    ik niet


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik niet. Ik heb wel hooikoorts, maar nooit hoeven prikken? -volgens mij-


    Protège moi de mes désirs.

    Ik wel, maar dan niet prikken. Allergietesten. Die zijn erger dan bloedprikken. En ik moet elke maand naar het ziekenhuis om een briefje mee te krijgen van zo'n arts, anders krijg ik mijn astma-medicijnen niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb al vanaf mijn 4de ofzo geen prik meer gehad. Behalve vorige maand dan weer, die voor baarmoederhalskanker xd


    when words fail, music speaks.

    Ik heb al vanaf mijn 4de ofzo geen prik meer gehad. Behalve vorige maand dan weer, die voor baarmoederhalskanker xd

    Ben je dan nèrgens tegen ingeënd?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb al vanaf mijn 4de ofzo geen prik meer gehad. Behalve vorige maand dan weer, die voor baarmoederhalskanker xd

    Euhm dan ben je wel serieus weinig ingeënt!

    Na, ik zelf niet heb geen last van allergieën en de laatste keer dat ik bloed moest laten trekken was toen ik 8 ofzo was.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben tegen alles ingeënt!
    EDIT: bij ons kwam vroeger altijd zo'n bus achter ons huis op een pleintje en daar moest ik altijd heen ofzo. Die kwam heelvaak xd


    when words fail, music speaks.

    Ik moet morgen ook bloedprikken. Waarschijnlijk heel veel van die buisjes omdat er de laatste tijd van alles mis met me is. o_o maar iig, ik heb ook kans dat ik Pfeiffer heb, aangezien ik naast iemand zit die het heeft en die gewoon naar school komt. Twee mensen uit mijn klas hebben pfeiffer en ze komen beiden naar school. x_o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ook al wel eens bloed moeten laten prikken maar dat was niet echt om me te testen voor een ziekte. En dat is al heel lang geleden.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker