• Nou ik moest dus een zakelijke brief schrijven aan de minister van onderwijs ofzoiets over de gymlessen. Klasgenoten hebben mijn brief na gekeken omdat ik er toen niet bij was, alleen nu is er 4 keer een zin doorgekrast en ik weet niet waarom. Weten jullie dat?

    Geachte heer Kuipers,

    Dit jaar zijn er veel nieuwe leerlingen bij ons op school gekomen. Hierdoor zijn de gymlessen niet meer op school, maar in de sporthal van de gemeente in de Lindelaan.

    De volgorde is raar maargoed xd


    when words fail, music speaks.

    Het is nutteloze informatie :)


    Life is hard and then we die

    Geachte heer Kuipers,
    Dit jaar zijn er veel nieuwe leerlingen bij ons op school gekomen. Hierdoor zijn de gymlessen niet meer op school, maar in de gemeentesporthal in de Lindelaan.

    Zoiets? :'D

    uhm... ik zie er niks verkeerds aan

    (...)
    Zoiets? :'D
    Oe dankje xd


    when words fail, music speaks.

    Ehm zoals Pukkel al zei, het is nutteloze informatie. Maar je gebuikt ook te veel 'dinges van de dinges van blablabla'. Leest ongemakkelijk. ^^

    Het is nutteloze informatie :)
    Nee want ik het boek stond dat dat er bij moest xd


    when words fail, music speaks.

    Dan moet je die komma weghalen want het is een samengestelde zin met een nevenschikkend voegwoord.


    Life is hard and then we die

    Dan moet je die komma weghalen want het is een samengestelde zin met een nevenschikkend voegwoord.
    en dat is? xd


    when words fail, music speaks.

    Geachte heer Kuipers,
    Dit jaar zijn er veel nieuwe leerlingen bij ons op school gekomen. Hierdoor vinden de gymlessen plaats in de gemeentesporthal in plaats van op school.

    Zo dan? :'D
    Oké, nee, klinkt dom. :'D

    (...)en dat is? xd
    In welke klas zit jij :P?


    Life is hard and then we die

    (...)In welke klas zit jij :P?
    2 VWO ;o


    when words fail, music speaks.

    Dit jaar zijn er veel nieuwe leerlingen bij ons op school gekomen.
    Hierdoor vinden de gymlessen niet meer plaats op onze school maar wel in de gemeentelijke sporthal, die zich in de Lindelaan bevindt.

    Zoiets misschien?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dit jaar zijn er veel nieuwe leerlingen bij ons op school gekomen.
    Hierdoor vinden de gymlessen niet meer plaats op onze school maar wel in de gemeentelijke sporthal, die zich in de Lindelaan bevindt.

    Zoiets misschien?

    Jamaar, gebruik je 'die' niet alleen voor personen, normaal? :X

    (...)2 VWO ;o
    Krijg je in 3V ^^


    Life is hard and then we die

    Dit jaar zijn er veel nieuwe leerlingen bij ons op school gekomen.
    Hierdoor vinden de gymlessen niet meer plaats op onze school maar wel in de gemeentelijke sporthal, die zich in de Lindelaan bevindt.

    Zoiets misschien?
    hmm is ook mooi xd


    when words fail, music speaks.