• Ik kreeg net een e-mail waar dit in stond:

    Beste,

    Proficiat, u hebt gewonnen, uw e-mailadres (*mijn e-mailadres die ik nu weg verstop :P) werd als winnend geselecteerd uit de contactenlijst van één van uw kennisen ( Stefanie Coyette, *dat kind haar e-mail adres* ) zij vulde uw gegevens in op het inschrijvingsformulier op onze website, en wilde je er van op de hoogte brengen.
    Om je prijs op te halen, surf je naar http://youwin.linkto.be/ en volg de instructies. Deze link blijft geldig tot zondag 12/04/2009 om 00:00:00.

    Twijfel nu alvast niet meer en haal nu uw prijs op, u hebt immers niks te verliezen!

    Alvast tot binnenkort.
    Met vriendelijke groeten,
    you win - i.o. Stefanie Coyette


    Maar ik heb haar niet eens in mijn contactenlijst. O.O
    is dat nu een virus ofzo? *durft de link niet te openen, voor virusen*


    You'll never dream alone. <3

    niet openen kan idd een virus zijn

    Niet op klikken, zo'n dingen zijn nooit wat ze beweren te zijn.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    'k zou het in ieder geval niet openen, zoiets is bullshit, kan niet goed zijn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    die heb ik ook gekregen o.O


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Heb je er op geklikt?


    You'll never dream alone. <3

    ik heb er nu op geklikt (wij goede antivirus hebben :P) en het ging allemaal goed
    Gwn ff mededelen


    Real music is hidden behind the notes

    Nee heb hem verwijderd :P


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    ik heb er nu op geklikt (wij goede antivirus hebben :P) en het ging allemaal goed
    Gwn ff mededelen


    Wat gebeurde er dan? [/nieuwsgierig]


    You'll never dream alone. <3

    open hem niet.

    zelfs als je een goedeantivirus heb, kan het schade aanbrengen.

    [/ervaring]

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dat is gewoon spam. Iedereen krijgt spam. Als je je inschrijft bij websites en je gebruikt je e-mail adres daarbij is de kans groot dat je spam zal krijgen. Meestal wordt het gebruikt om reclame te maken, voor hoaxes of voor oplichting (phishing). Ik denk dat dat laatste de intentie was bij het mailtje dat jij kreeg. Tenminste, als je er een betaling moest geven ofzo. Anders was het gewoon stomme reclame. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik heb echt ene goede anti-virus scan.
    En er is echt niets aan die link.


    Innocence.

    het is toch niet echt wss dus je kan het net zo geod niet openenen.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Die site vul je in op google en dan krijg je vanzelf links naar forumsites waarop daarover informatie staat. Ik krijg heel wat links van mensen vooral via de msn en die check ik eerst na als ik onraad ruik. Het is me eenmaal overkomen dat door zo'n klotelink m'n pc haast naar de klote was door een trojaans paard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niet op klikken.

    Ik zou er voor de zekerheid niet op klikken, het kan toch een virus zijn


    I'm not down, I'm just depressed