• Zoals ik hier uitgelegd had was er vanochtent een ongeluk gebeurt vlak bij school
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=30239

    De jongen die onder de tram lag is nog levend!! hij heeft heel veel geluk gehad, zijn leger tas heeft hem zo ongeveer gered.

    Dat was er net op tv,

    xx

    Amai, als ie dat overleefd heeft, heeft hij wel een heel speciale engelbewaarder ^^des te beter natuurlijk.

    Zo erg. Straf dat hij het overleefd heeft.


    A. ikmisje.

    Amai, als ie dat overleefd heeft, heeft hij wel een heel speciale engelbewaarder ^^des te beter natuurlijk.


    hij heeft zeker geluk, hij moet zijn tas wel dankbaar zijn eigenlijk! wat zou er gebeurd zijn als hij die niet om had? moet er eigenlijk niet aan denken, word al misselijk..

    Maarja,hij heeft zeker geluk,,hij word meters meegesleept door de tram,en komt vast te zitten onder,en dat overleef je,,wel kanp...


    Ze wilde ook nog een trauma helikoptor sturen, maar ze mogten niet opstijgen vanwege de mist.

    De verwondingen zijn ook niet heel erg zeiden ze net,,het blijkt mee te vallen.. hij is buiten levens gevaar.

    weer een tram ongeluk? Dat gebeurd wel erg vaak he?

    Maar gelukkig dat hij er goed vanaf gekomen is, wij hebben het hier ook gehad de jongen was opslag dood.


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    weer een tram ongeluk? Dat gebeurd wel erg vaak he?

    Maar gelukkig dat hij er goed vanaf gekomen is, wij hebben het hier ook gehad de jongen was opslag dood.


    ja alweer een tram ongeluk, de jongen had de tram en het stoplicht over het hoofd gezien,best dom maar oke,,bij andere gedachten denk ik..

    Ja hij heeft zeker geluk, hij moet zijn tas echt dankbaar zijn!!

    Ja en dat bedoel ik, dat zijn echt nare ongelukken hoor, met tram en trein.

    Dan heb je echt gel-uk.

    Gelukkig dat hij het heeft overleefd.


    Listen to what we're not saying..

    @ dropdeadkido
    zeker weten,, zo'n ongeluk overleef je niet zomaar. de verwondingen vielen ook nog reuze mee. dus moet je kijken hoeveel geluk hij heeft. de meeste komen er niet levend onderuit.

    @ NOxDOUBT
    ja zeker! ik ken dat joch niet, maar ben toch super blij dat hij het overleefd heeft, ik ben al vreeselijk geschrokken van het ongeluk,laat staat dat het joch het niet overleefd had. Dat heb je dan gewoon gezien, vreselijk. Je kan gewoon niet beschrijven wat er heel die dag in je hoofd spookt. van: Hou halen ze in godsnaam dat kind eronder uit? wat heeft hij, is hij verlamd ofzo..of zou hij het overleven?
    En net hoorde ik gewoon dat de wonden heel erg mee vielen, echt geluk

    zo dan heeft hij ook egt geluk met die tas


    You Lack Hatred

    Owh, gelukkig =O


    I don't need words to feel those lips.

    Bij de school naast mijn huis was een jongen wel overleden aan een tramongeluk. Hij had ook de stoplichten niet gezien

    Holy crap, lucky him. O.O

    ik denk dat hij echt in zoveel pijn is, dat het misschien beter was dat hij overleed..
    niet hard bedoelt maar komop, hoeveel pijn zou hij nu wel niet hebben?! :|

    nouja,
    ik ben blij voor alle dierbaren dat hij nog leeft. :]


    It's not the same without you.

    ik denk dat hij echt in zoveel pijn is, dat het misschien beter was dat hij overleed..
    niet hard bedoelt maar komop, hoeveel pijn zou hij nu wel niet hebben?! :|

    nouja,
    ik ben blij voor alle dierbaren dat hij nog leeft. :]


    ik had ook verwacht dat hij veel pijn had, ik ken iemand die dat jochiee kent,,hij heeft verteld dat hij: een gebroke neus, pink uit de kom en schaafwonden heeft.
    echt geluk dus.