• Vandaag is er een ernstig ongeluk gebeurt:(..ik ben er mega erg van geschrokken,,ik heb het gelukkig net niet gezien..ik zou het verhaal even vertellen..

    Vandaag rond kwart over 8 is er een scooter aangereden door de tram. Hij is door rood gereden en tram heeft hem onderschept..hij is meters door de tram meegesleurd en is eronder terecht gekomen. Ze dachten eerst dat het een meisje was, het gegil leek duidelijk van een meisje, achteraf bleek het een jongen te zijn.
    Als ik iets eerder van huis was gegaan, had ik het ongeluk met mijn eigen ogen kunnen zien, gelukkig heb ik dat niet gezien..Ik ben naar schoolier gereden die vlak bij het ongeluk stond, ze vertelde aan een meisje wat er was gebeurt, ik vroeg het ook gelijk,ze vertelde me het verhaal wat ik hierboven heb geschreven. Ik schrok ervan toen ze me vertelde dat er een meisje(achteraf jongen) onder de tram lag met scooter en al. Ik kan niet uitleggen wat er door me hoofd heen ging. Het is gewoon te erg.
    Later belde mijn vader, ik voelde mijn telefoon beetje laat gaan dus ik nam beetje laat op. hij zat in de tram voor het ongeluk (hij werkt daar) ik nam op en ik zeg heel rustig hoi,,zegt hij: Ben je bij school (trambaan is bij school) ik zeg: jaa, zegt hij: er is niks gebeurt met je he..ik zeg: neej,gelukkig niet..want ik nam telaat me telefoon op,,dus mijn vader had al zoiets van: oww shit..
    Maar het eerste uur had ik een toets, totaal verneukt natuurlijk omdat de hele tijd die beelde in mijn hoofd speelde,en beelde van: hoe zou hij eruit zien enzo..
    het spookt nu nog in mijn hoofd,,zou ik een ligte trauma hebben?

    Volgens mij niet, je bent alleen erg geschrokken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Volgens mij niet, je bent alleen erg geschrokken.

    dat hoop ik maar, telkens als ik die tram voorbij zag rijden,,kwamen er allemaal rare beelden in me op.

    Nee, ik denk dat het wel over gaat het zal even duren.

    Wat een verhaal, :X

    Je bent gewoon enorm geschrokken. Zoiets moet je verwerken, logisch.
    Ik denk niet dat je een trauma hebt.
    Succes ermee. ;]

    Nee, ik denk dat het wel over gaat het zal even duren.

    Wat een verhaal, :X


    Dat hoop ik ook. Nog 2 dagen zie ik hele dag die tramen rijden en dan zie ik hem 2 weken niet. ik hoop dat ik het daarmee dan kwijt raak.

    Je bent gewoon enorm geschrokken. Zoiets moet je verwerken, logisch.
    Ik denk niet dat je een trauwma hebt.
    Succes ermee. ;]


    dankjee:D(K)

    Nee, je bent geschrokken een trauma is iets anders.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Dat hoop ik ook. Nog 2 dagen zie ik hele dag die tramen rijden en dan zie ik hem 2 weken niet. ik hoop dat ik het daarmee dan kwijt raak.

    Leeft 'ie nog?

    Nee, je bent geschrokken een trauma is iets anders.

    owkjjj,,hoop het maar

    (...)
    Leeft 'ie nog?


    Daar kan ik jammer genoeg niks over zeggen. ik hoorde vanochtent dat hij nog leefde. Later in de middag hoorde ik van mijn mentrix dat hij in coma ligt..nu hoor ik van mijn neefje dat hij in ambulance is overleden..
    Maar vanavond kom het op tv. van mijn provincie..en dan laat ik het jullie snel weten

    (...)

    Daar kan ik jammer genoeg niks over zeggen. ik hoorde vanochtent dat hij nog leefde. Later in de middag hoorde ik van mijn mentrix dat hij in coma ligt..nu hoor ik van mijn neefje dat hij in ambulance is overleden..
    Maar vanavond kom het op tv. van mijn provincie..en dan laat ik het jullie snel weten

    Okay, veel sterkte <3

    (...)
    Okay, veel sterkte <3


    Dankjeee <33

    /voor de mensen die wilde weten of hij nog leefde?
    Ik sprak net een jongen van mijn school,er ging in de school rond dat hij in de ambu is overleden. Dat ging ook in andere scholen rond. Maar iemand op msn die ik ken,kent die jongen:| hij vertelde me net dat hij tot nu toe nog leefd gelukkig.

    Dat is geen trauma. Anders zou ik ook een trauma hebben gehad toen die jongen van mijn school is onderschept voor een trein.
    Maar het is zijn eigen schuld, eigenlijk. Door het rood rijden doe je niet, gevaarlijk.

    Dat is geen trauma. Anders zou ik ook een trauma hebben gehad toen die jongen van mijn school is onderschept voor een trein.
    Maar het is zijn eigen schuld, eigenlijk. Door het rood rijden doe je niet, gevaarlijk.


    aan de ene kant geef ik je gelijk dat het zijn eigen schuld is, maar aan de andere kant niet.
    Die stoplichten werken voor geen meter, als die tram ongeveer 3 meter van je af is, gaat hij op rood, als jij toevallig eens niet kijkt naar rechts,,of eerst naar links kijkt..kan je eronder liggen..
    ik heb het zelf ook eens bijna gehad.