• Heey Dudes. n_n
    Ik had net dus een discussie met iemand over mensenkennis en levenservaring.
    Ik vind namelijk dat dat wel met elkaar te maken heeft. Door levenservaring, krijg je mensenkennis. Als je mensen hebt zien komen en weggaan, zonder ook maar iets zeker te weten leer je daarvan of je mensen kunt vertrouwen of niet.
    Maar zij vind van niet. Ik weet niet precies wat zij vind, maar ze vind gewoon van niet. ><
    Wat denken jullie?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben het met jou eens..
    Mede omdat ik niet weet waarom zij vindt van niet :')


    I clicked my heels and wished for you.


    Mede omdat ik niet weet waarom zij vindt van niet :')


    ja, idd ^^

    Maar ik ben het met jou eens ^^

    jaah , je hebt wel gelijk , miss moet je het je vriendin rustig uitleggen , want miss begrijpt ze het verkeerd


    Hated by many, confronted by none!

    Het heeft zeker met elkaar te maken. het hoeft alleen niet perse. je kan ook gewoon mensenkennis hebben zonder iets mee gemaakt te hebben.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik ben het half met jou eens. Je kunt ook mensenkennis hebben door bepaalde gebeurtenissen op een jongere leeftijd. Daarom moet je nog niet van oudere leeftijd zijn. Of moet je nog niet heel veel levenservaring hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is ongeveer zo:
    Als je levenservaring hebt, heb je mensenkennis (op speciale gevallen na)
    Maar als je mensenkennis hebt, hoef je niet persee levenservaring te hebben!


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ik ben het half met jou eens. Je kunt ook mensenkennis hebben door bepaalde gebeurtenissen op een jongere leeftijd. Daarom moet je nog niet van oudere leeftijd zijn. Of moet je nog niet heel veel levenservaring hebben.

    Das dus wel een onderdeel van levenservaring, als je dingen meemaakt..?


    No growth of the heart is ever a waste

    Ben het wel met jou eens. Ik heb even geen zin om me zegje te doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb heel veel mensenkennis. maar ik ben niet oud ofzo, maar toch geef ik je wel een beetje gelijk.
    god dit klinkt bestwel capsonis..:x
    maar je kunt net zoals derde wereld kinderen al enorm veel levenservaring hebben zonder mensenkennis, of juist veel mensenkennis zonder levenservaring. Maar ik kan mensen gewoon goed inschatten denk ik. Bijv. bij goede vriendinnen weet ik 9 van de 10 keer hun gedachte te raden. En ook aan de manier dat sommige schrijven, praten, kijken weet ik het. Daar kan ik ookal veel uit uitmaken ;] bestwel handig misschien. Al zit ik er natuurlijk ook weleens naast^^. Ik probeer ook nooit een oordeel klaar te hebben voordat ik mensen ken, aangezien ik dat zo enorm haat dat anderen meteen een oordeel over mij hebben zonder dat ze mij daadwerkelijk kennen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Jij hebt gelijk.
    Punt.


    Where there is a sea there are pirates...

    (...)
    Das dus wel een onderdeel van levenservaring, als je dingen meemaakt..?

    Ja eigenlijk wel ja >< Ik had het verkeerd begrepen. Maarja, ik vind niet helemaal dat dat aan elkaar vasthangt. Je kan ook gewoon veel mensenkennis hebben denk ik. Ochja, boeie oO :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, maar iemand met veel levenservaring kan totaal geen mensenkennis hebben en iemand die mensen zo kan doorzien hoeft niet per se 85 te zijn...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik ben het wel met je eens.


    Protège moi de mes désirs.