• Ik heb te veel inspi =']
    ALLEMAAL TOHO ='] boeieen


    Stem op ej favoriet ;



    Spionage
    Audrey Is nog maar 18 maar is al 2 jaar spion bij een speciale organisatie. ze krijgt de opdracht om een man in de gaten te houden,David Frost. hij is overdag manager van een beroemde band,maar volgens de organisatie doet hij s'nachts dingen die niet echt kunnen. Audrey krijgt een baan als zijn stagiare bij universal music en komt in contact met Tokio Hotel. maar wat als ze verliefd wordt op een van de bandleden

    Escape

    Amor is haar rotleventje zat,haar nepvrienden,haar ruziende ouders,haar vriendje die vreemdgaat. Ze is alles zat en besluit te vluchten. Amor loopt weg van huis en komt uiteindelijk te recht in Hartje New York,waar ze een nieuw leven opbouwt als singer/songwriter. Maar wat als ze verliefd wordt op iemand die onmogelijk de hare kan zijn? Op een celebrity...?


    The Last Riot

    Luna is zo’n meisje dat opgaat in de menigte,niemand kent haar of wil haar kennen. Ze is gewoon net als alle andere grijzen muizen op deze aarde: verlegen,schuw. Maar wat als ze in haar examenjaar zit en haar leven drastisch wil veranderen? Luna ondergaat een grote Make-over en gaat van Iel naar Wauw.. maar wat als ze verliefd wordt op de populairste jongen van school maar iedereen tegen hun relatie is?


    Spionage :
    Escape : ////
    The Last Riot :


    We can only learn to love by loving.

    ik vind ze allemaal cool :$
    Dus ik kan niet kiezen, en de maneger heet David ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    de eerste komt me ergens bekend voor.. volgens mij heb ik al een keer een quiz gelezen die daar over ging, die was trouwens niet egt goed, maar toch...
    die andere twee klinken allebei wel leuk en de leukste vind ik...uuhmm ja ik weet eigenlijk niet.. ik denk de tweede XD


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind de laatste twee de leukste (:
    Zoals hierboven; er is al ongeveer zo'n quiz als je eerste idee.


    Never run out of reasons to smile...

    ='] oke ik doe de 1e weg en denk dat ik de 2e ga doen.


    We can only learn to love by loving.

    Nee je moet de eerste doen, de tweede is minder orgineel!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Escape ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee je moet de eerste doen, de tweede is minder orgineel!


    dat is waar ='] *dilemma*


    We can only learn to love by loving.

    Ik zet spionage er weer in.


    We can only learn to love by loving.

    Je moet gewoon Ecape doen want die is cool :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.