• Heeloooo ;3
    Nou, voor Nederlands op school moeten we voor ons mondeling examen een soort marktkramen spelen die een product wil verkopen.
    We mochten kiezen: Zelf een product uitvinden, een product nemen dat al bestaat maar er iets anders van maken of gewoon iets nemen dat al bestaat.
    En ik samen met mijn fantastische brein hebben zelfs iets uitgevonden namelijk: Spraakwater! Wat dit is lees je hieronder.
    Mijn mondeling staat hier dus onder (':

    Beste mensen. Kom dat zien, kom dat zien!
    Vandaag exclusief op uw markt, voor de eerste keer getoond: Spraakwater!
    Beste mensen ik zie jullie al denken: Waar heeft die vrouw het over? Is ze gek geworden? Neen is daarop het antwoord! Ik zal het even voor u uitleggen.
    Spraakwater is het nieuwste en beste product vandaag op uw markt gebracht. Als u het spraakwater ziet is het alsof het gewoon water is maar dat is gezichtsbedrog. Eigenlijk zit er een vloeistof bij. Doordat u dit spraakwater met die speciale vloeistof drinkt lest u niet alleen uw dorst maar gaat u ook elke leugen opbiechten die u ooit heeft verteld.
    U kan het niet alleen geven aan liegende kinderen of schoonmoeders maar ook bij verhoren van criminelen! Hoe het spraakwater werkt is simpel en zal ik u nu even uitleggen:
    U laat diegene die u wil ondervragen of overhoren één slok van het spraakwater nemen en stelt dan de vraag waarop u een antwoord wil hebben. Eerst zal de persoon willen liegen maar doordat hij het magische spraakwater heeft gedronken kan hij of zij niet meer liegen! Fantastisch toch.
    Wij hebben het spraakwater alvast al uitgetest op de Belgische chefkok Jeroen Meeus! Die verklapte het geheim achter zijn overheerlijke spagetthisaus. Wat dat geheim is kan u altijd lezen in ons exclusieve boek: Spraakwater of u kan naar onze fantastische site surfen: www.spraakwater.be
    Koop nu u fles spraakwater voor amper vijf euro! Twee flessen spraakwater kopen is de derde er gratis bij krijgen.
    Twijfel niet, neem u kans want op is op!
    Koop nu u fles spraakwater!
    Niet tevreden is geld terug.


    Mwhiihii fantastisch toch :Y)

    Jij bent grappig =']


    We can only learn to love by loving.

    dat spraakwater dat bestaat al..:O alleen heet het alcohol...O.o..xD


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    Buh Nicol, echt niet ! Annelies is geniaal, joenge ! n_n


    All was well.

    @Nicol&Lize
    Ben ik allebei :Y)
    @mamondrake
    Jhaaaa (': Maar dat weten ze in mijn klas niet xd'

    Je vergeet mij!
    Ik ben fantastischer. :Y)

    Jolien, ik ben het fantastischt -vaag- _O_

    You wish. :Y)

    ik heb da ook moeten doen vorig jaar ^^ :'D
    <3


    Some people make the world special just by being in it

    wat een fantastische mensen hier allemaal.. :O anywayzz...dat weten de kinderen van jou klas niet?..door wie zijn hun opgevoed?..=P


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    I know :Y)

    Tanya
    Wat heb jij dan gedaaan?

    mamondrake
    Ik heb net gemerkt dat jij 21 bent, maar dat terzuhde (': -vaagheid-
    Anyway: Eerste middelbaar; Achterlijke kinderen buiten mij die weten dat nog niet :Y)

    Je bent inderdaad fantastisch (;
    -heb ik trouwens ook nog een keer moeten doen-


    Never run out of reasons to smile...

    mamondrake
    Ik heb net gemerkt dat jij 21 bent, maar dat terzuhde (': -vaagheid-
    Anyway: Eerste middelbaar; Achterlijke kinderen buiten mij die weten dat nog niet :Y)


    Jah..das de schuld van Sebastian (lycaon)..=P die had me uiteindelijk overgehaald.. :O


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer

    (...)

    Jah..das de schuld van Sebastian (lycaon)..=P die had me uiteindelijk overgehaald.. :O


    Wooooolfmaaaaaan heeft jou overgehaald? Ik weet wel wie Sebastian is hoor n_n' Hij is like een goede vrien van mij sinds een paar weken :Y)
    Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?

    ehm...hij kwam bij mij thuis en liet de site zien..O.o..en toen had die zoiets mis ook wel leuk voor jou..=P


    wie de bal kaatst, is geen goede trefballer