• Als je gebant bent en je gaat verhuizen, kan de gene die in jou oude huis gaat wonen dan weer op Quizlet/habbo/etc? En kan je zelf in je nieuwe huis weer op Quizlet/habbo/etc?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ban gaat per Ip-adres niet per huisadres.


    BAM!

    Wat een vraag xd' Normaal als je verhuis neem je je computer toch mee, niet dan? En dan tsjhaa als die andere zijn computer meedoet kan die wél in jou huis op Quizlet etc. maar jij niet omdat dat nog steeds hetzelfde IP-adres is. Denk ik.

    Dus als je gebant bent en je hebt 2 pc's kun je op de andere pc wel op Q?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    als die pc een ander ip-adres heeft.

    Je kunt echt vanaf iedere pc op Q. Dat is toch geen probleem? oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En als je nu een nieuwe pc koopt?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    als die een ander ipadres heeft, ja dan kan je er gewoon op ja. :]
    er zijn mensen die hebben genoeg verschillende pc's met t zelfde ipadres geloof ik.
    maar als ze erachter komen dat je t bent enzo heb je net zo snel op die pc een ban, neem ik aan.

    ben je geband dan?


    This is Suicide Silence

    ben je geband dan?

    dan zit ze toch niet op quizlet. x'D

    ben je geband dan?
    Nee, maar ze vraagt het voor een vriendin die wel geband is [/doorzichtig]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    dan zit ze toch niet op quizlet. x'D

    ik bedoel een andere site


    This is Suicide Silence

    (...)Nee, maar ze vraagt het voor een vriendin die wel geband is [/doorzichtig]

    dacht ik al


    This is Suicide Silence

    eeerr... I.P adress gaat niet op PC, maar om de internet connectie, dus als jij gebanned word, dan kan niemand in jou huis meer op Quizlet, ook als je een nieuwe PC koopt, als je verhuist en je neemt al je internet shit mee, dan heb je nog steeds het zelfde I.P. adres ja, in sommige landen hebben ze een dynamic I.P. dat elke dag verandert, die hebben veel geluk als ze gebanned worden want de volgende dag kunnen ze gewoon weer terug komen. :P je I.P. adres verandert alleen als je van internet provider verandert. xD

    I staat voor internet en P staat voor provider, get it? :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    (...)Nee, maar ze vraagt het voor een vriendin die wel geband is [/doorzichtig]
    Ach, wie gaat er nu een nieuwe pc kopen om op quizlet te kunnen geraken. Dat zou op zich best wel zielig zijn.
    Als je gewoon normaal doet word je ook niet geband weetje.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Je kan nog wel op quizlet, maar dan kan dat alleen niet meer thuis. :P


    One who knows nothing can understand nothing.