• Ik wil een nieuwe serie maken >:')
    Het gaat over Roos, een meisje die haar vriend ervan verdacht dat hij vreemdgaat. Na veel pogingen kan ze er niet achterkomen of hij wel degelijk vreemdgaat. Haar deelname aan het programma 'Cheaters' is voor rede vatbaar; haar vriend gedroeg zich evengoed nog verdacht. 'Cheaters' is een programma dat zowel mannen als vrouwen helpt met het uitzoeken of wiens vriend/vriendin wel degelijk vreemdgaat. Daar volgt een confrontatie met haar vriend.

    - origineel?
    - titel?
    - moet er een beroemdheid in of niet?

    xox. (:


    -

    Geniaaaal ^^
    Die wil ik maken =D
    En doe doe doe dat hij vreemdgaat met REBECKA =O Van popstars ofzoo x_x Nee grapje, ik weet het niet. Misschien dat een beroemdheid die show moet presenteren ^^
    Maarja, titel...
    Let the show go on
    Cheater
    Cheater or not? Lets find out with tv!
    Ghaha inspiratieloosheid


    Your make-up is terrible

    Geniaaaal ^^
    Die wil ik maken =D
    En doe doe doe dat hij vreemdgaat met REBECKA =O Van popstars ofzoo x_x Nee grapje, ik weet het niet. Misschien dat een beroemdheid die show moet presenteren ^^
    Maarja, titel...
    Let the show go on
    Cheater
    Cheater or not? Lets find out with tv!
    Ghaha inspiratieloosheid


    Ik dacht ook gewoon aan 'Cheater!' of 'Cheaters!'
    Haha ;D


    -

    - origineel? Ja!
    - titel? Ben ik zoo slecht in.
    - moet er een beroemdheid in of niet? Misschien.. sommigen vinden dat prettig omdat ze dan een beeld kunnen maken van de persoon, anderen niet.


    Als je maar een ananas hebt..

    - Oringeel? Jep, zeker
    - Titel? Cheater^^
    - Beroemdheid ja of nee? Euhm, een bekend pesroon die de show presenteert ofzo is wel leuk, en zoals hier boven word gezegt. Je kun dan beter een beeld kan maken van de persoon. Maar je moet het zelf weten^^


    -

    Origeneel? Zekers ;D
    Titel? Can I trust you? (' =
    Beroemdheid? Moet niet mag wel (' = ik zou niet doen (=


    You're the house my heart searched for so long

    - Oringeel? Jep, zeker
    - Titel? Cheater^^
    - Beroemdheid ja of nee? Euhm, een bekend pesroon die de show presenteert ofzo is wel leuk, en zoals hier boven word gezegt. Je kun dan beter een beeld kan maken van de persoon. Maar je moet het zelf weten^^


    Daar heb je ook wel een punt, bij dat laatste. :')
    Maar dat presenteren dat laat ik gewoon door een niet-bekend iemand doen. Ik twijfel nog. >:]


    -

    Origineel; Jupjup
    Titel; Kvind Cheater geweldig^^
    Beroemdheid; kies maar x_x


    Let's do this poo