• Vandaag had ik mijn laatste spuit van hepatitis B en dat deed fucking veel pijn >:( Dat was super pijnlijk en nog steeds kan ik mijn arm niet goed bewegen door de pijn!!


    FireFlies Above My Head

    Ik heb net mijn tweede gehad nu nog eventjes een halfjaar wachten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mah zo'n pijn doet het niet ;p je voelt er immers amper wat van, naar mijn ervaring dan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mah zo'n pijn doet het niet ;p je voelt er immers amper wat van, naar mijn ervaring dan.

    Dat dacht ik eerst ook xD De eerste twee zijn niet zo pijnlijk maar die derde doet fucking veel pijn (huil)(huil) Die laat er ook expres 20 seconden inzitten zodat het echt goed inzit (huil)(huil)


    FireFlies Above My Head

    Hmm ik zie wel even, prikken doen niet zo snel pijn bij mij. Behalve een verdovingprik in je gehemelte dan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De een kan blijkbaar meer hebben als de ander..


    Wie du mir, so ich dir.

    jep


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik mag die prik niet van mijn moeder ;O

    Ik moet hem voor mijn opleiding.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb die al gehad.


    Listen to what we're not saying..

    Hmm ik zie wel even, prikken doen niet zo snel pijn bij mij. Behalve een verdovingprik in je gehemelte dan.

    jaaa die doen pijn.
    nouja.
    niet zo heel veel maar wel even.


    I recycle my thoughts.

    Aarg, zwijg erover, ik krijg die volgende maand(huil)


    Live for something or die for nothing

    Meeeuh. Ik heb alle spuiten al gehad en ik ben kerngezond en ik had nergens last van! Behalve toen die stomme koe van een verpleegster in mijn spier prikte, bij het tweede spuitje, en ik weken lang met zo'n spierpijn gevoel in mijn arm liep.


    rules don't stop me

    hmm beter dan dat je het zelf krijgt,me zus heeft het in spanje gehad man wat zag zei er slecht uit =o


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?