• ik moet een verhaal maken voor Muziek op school. het is voor een rap en het onderwerp is kindermishandeling.

er moet in de rap een verhaal zitten en dat moet ik dus typpen voor morgen x_x

ik heb dit al :
    Een meisje wordt mishandeld door haar vader,die alcoholist is. Na elke afransel beurt gaat het meisje de straat op om uit te huilen. Ze durft haar vriendinnen het niet te vertellen,bang om mensen in vertrouwen te nemen. Ze doet zich voor als een vrolijk,gelukkig meisje maar niemand ziet hoe gebroken ze van binnen is.

en dit is het refrein wat we tot nu toe hebbe :
    Daar zit ze dan,
    Huilend op straat,
    Niemand kan haar helpen,
    En haar vader doet haar kwaad.

We can only learn to love by loving.

Ik ben daar echt zó slecht in. Kan je niet helpen...

Ik ben daar echt zó slecht in. Kan je niet helpen...

ik kan je ook neit helpen maar het refrein is in ieder geval goed

/

Het gene wat jij hebt is niet echt een rap?

Een meisje wordt mishandeld door haar vader,die alcoholist is.
    Mensen hebben wel door dat er wat mis is.
    Ze durven niks te vragen.
    Bang dat de vader ze gaat belagen.
    Bang dat ze het mis hebben.
    Zulke meisjes moeten naar mensen die hun liefhebben.
    Maar wat als het te laat is?
    En het meisje is voorgoed geschiedenis.
    In dit stukje zit ook een verhaal over mensen die niet durven in te grijpen.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Miss moet je eens luisteren naar: Mary J Bligde met No more drama. Miss helpt dat wel met inspiratie.

Think before you act.

Renée jij bent eng.
    maar we moesten snel wat verzinnen en die muziekleraar van ons wil het op een speciale beat hebbem ;3

We can only learn to love by loving.

Renée jij bent eng.
    maar we moesten snel wat verzinnen en die muziekleraar van ons wil het op een speciale beat hebbem ;3

Ik ben niet eng ik heb gewoon talent.
    wat voor 'n beat precies?

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.