• Ik had een tijdje geleden een topic geopent over een vriendin. Ze liet me steeds in de steek etc. Ik zou nog even aankijken wat ik er mee deed maar dit is de druppel de de emmer doet overlopen.
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=28606
    Nu heeft ze me dus echt genaait. Ze fietst nu met anderen mee naar school en terug. Net nu ik ziek ben belt ze om het huiswerk door te geven en zegt ze: ''Ja Renée ik fiets touwens met emma en dorien mee voortaan.'' Ik vind dit dus echt een naai streek en ik hou niet van maten naaiers.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeh.. ik zou terugbellen en zeggen: Durf je me dat niet recht in het gezicht te zeggen?


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind alleen fietsen chill :o
    achnouja,
    laat die bitches maar. ¬_¬


    It's not the same without you.

    Dude, dat soort mensen zijn niet goed voor je XD Gewoon laten zitten, net zoals zij bij jou deed, en met dat andere meisje omgaan ^^


    Life is hard and then we die

    Kindje,, DAt is egt stout van dat kindje ;o
    Ga der slaan.. nee slaan is sniet lief,, niet slaan. maar aan andere kand,, zij ook niet lief,, want zij niet lief doen tegen jouw, terwijl jij wel heel lief bent..
    Oke genoeg gekut..
    Kindje! dat is egt genaait inderdaat><
    Maar zo ondek je wel wie je echten vrienden zijn.. en moet je haar laten voor wat het is.. ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''