• Ik heb een taak voor aardrijkskunde tegen dinsdag, maar heb geen tijd voor het te maken. Dus als jullie zo vriendelijk willen zijn en me even helpen met de volgende dingen op te zoeken? Het gaat over Zuid-Afrika :3

    1. Welk weer kan je verwachten in de maand december?
    In Zuid-Afrika begint de zomer in december. In heel het land heerst er een maximum temperatuur van 36 graden ( West-Kaap) en een minimum temperatuur van 10 graden ( Vrijstaat)
    2.Kies één belangrijke stad uit je studiegebied en bepaal er de lengteligging en de breedteligging van tot op één minuut nauwkeurig. Berekening toevoegen!
    Kaapstad;
    3.Geef een ordelijk overzicht van de bronnen die je gebruikte. De internetadressen moeten eveneens zo goed mogelijk genoteerd worden.
    http://www.take-a-trip.eu/nl/kaapstad/ligging
    http://www.zuid-afrika.nl/id/1/143/klimaat_van_zuid-afrika.html

    HELP MIJ ALSTUBLIEFT, WANT QUIZLET IS TOCH DOOD EN DAN HEB JE IETS TE DOEN !!! n_n


    All was well.

    Ja DAGG Heb ook nog berge Hw en Werkstuk over een wild dier, en een spreekbeurt binne 5 dagen verzinne en lere en nog 4 proefwerken voorbereiden dus NEE BEDANKT :)


    --

    Ik dacht al dat iedereen te lui zou zijn ><'


    All was well.

    Tuurlijk ben ik te lui. Ik ben al te lui voor mijn eigen huiswerk. :'D
    En Aardrijkskunde is niet mijn beste vak. >__<

    Als ik je zou helpen zou je een nul halen :l
    ben altijd gebuuist voor Aardrijkskunde >.< en wij zijn ook over Z-A bezig, nhaja, nu MoessonAzië eerst Zuid Afrika dacht ik :l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik && Aardrijkskunde.
    Dat past niet samen. XD


    You'll never dream alone. <3

    wat zijn jullie lieeeeef :3


    All was well.

    Sorry, ik zou je willen helpen maar ik snap er geen hol van -wat deels zou kunnen komen omdat ik AK in het Engels krijg- dus, sorry.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik & Ak???

    wil je een 1 ofzo o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Zijn het maar 3 vragen?
    Sorry maar dat is toch helemaal niet veel werk? En je kan het beter zelf maken want als je leerkracht zo'n kakker is dat hij uitleg gaat vragen, ben jij genaaid...


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Zijn het maar 3 vragen?
    Sorry maar dat is toch helemaal niet veel werk? En je kan het beter zelf maken want als je leerkracht zo'n kakker is dat hij uitleg gaat vragen, ben jij genaaid...


    ik heb der al 2 gedaan, maar ik kan die derde nergens vinden o.o


    All was well.

    (...)

    ik heb der al 2 gedaan, maar ik kan die derde nergens vinden o.o


    Neem google enzu. x)
    Zeker geen wikipedia. Daar trekken ze punten voor af. [Bij mij toch.]


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ga naar Google, en typ de vraag in.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    typ kaapstad lengteligging/breedteligging in bij google, dan krijg je waarschijnlijk wel een antwoord.. x'D goodluck =)


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Als ik je zou helpen zou je een nul halen :l
    ben altijd gebuuist voor Aardrijkskunde >.< en wij zijn ook over Z-A bezig, nhaja, nu MoessonAzië eerst Zuid Afrika dacht ik :l

    Hé, wij hebben ook juist gedaan met Zuid Afrika en zijn nu ook bezig met MoessonAzië.
    Hoe toevallig (;


    Never run out of reasons to smile...