• Heii
    Wij zijn eergisteren op excursie geweest. Wat je excursie kunt noemen. Voormiddag zijn we de weg in Antwerpen kwijtgeraakt en uitindelijk bleek dat we rondjes waren aant lopen O.o En namiddag hebben we van kwart na 2 tot half 6 in de bus gezeten. We zijn 10 minuutjes buiten geweest, om op een kanaaldok te gaan staan, een boekje in te vullen en om ons haar te laten verpesten --'

    Dat noem ik nou geen excursie O.o

    x3


    Listen to what we're not saying..

    Dat was fijn n_n
    Wij hebben altijd gave excursie's :3


    All was well.

    Dat was fijn n_n
    Wij hebben altijd gave excursie's :3


    Wij echt nooooit.
    Wandelen, luisteren, boekje invullen, bus zitten. Zo zien onze excursie's er altijd uit O.o


    Listen to what we're not saying..

    Omg. >__<
    Maar alles beter dan les, toch? :'D

    (...)

    Wij echt nooooit.
    Wandelen, luisteren, boekje invullen, bus zitten. Zo zien onze excursie's er altijd uit O.o


    Wij hebben dat ook steeds, maar als je vriendinnen erbij hebt is het toch leuk ? o.o


    All was well.

    Ik ga volgend trimester ook op excursie naar Antwerpen :'D.


    Tanya is de beste.

    Ik ga binnen een paar weken naar Ieper.
    Twee uur in de bus.
    Voor 8 uur op school zijn, en pas 's avonds om half elf thuiskomen =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wij zijn naar Ieper/Zillebeek&Poperinge geweest op excursie. En die vielen wel nog mee, het was enorm saai, maar onze bustripjes zijn altijd wel leuwk. Keiluid meebrullen op de muziek en wat lachen en doen ^^


    What you see, is what you get.

    Wij gaan komende vrijdag naar Amsterdam, en dan mogen we daar van 12 uur tot 7 uur in de stad rondlopen. Van 10 tot twaalf moeten we naar een museum wat dingen invullen. En dan tot 7 uur lekker de stad in :'D.
    Ik heb er zin in :'D
    En dan niet komende woensdag, maar de woensdag daarna gaan we met de school naar Duitsland. En aan het einde van het jaar gaan we nog een keer naar Frankrijk.


    rules don't stop me

    (...)

    Wij hebben dat ook steeds, maar als je vriendinnen erbij hebt is het toch leuk ? o.o


    Ja, het was wel leuk met mijn vriendinnen nzo. Maar dan nog, het was echt saaaai, vooral die busrit dan --'


    Listen to what we're not saying..

    O.O
    Welke school zit jij en waar?

    O.O
    Welke school zit jij en waar?


    VIIO Tongeren. Waarom fzo? ö


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    VIIO Tongeren. Waarom fzo? ö

    Omdat het derde jaar uit mijn school die excursie eergisteren ook gedaan heeft. ^^
    Maar het is een andere school. :'D

    (...)
    Omdat het derde jaar uit mijn school die excursie eergisteren ook gedaan heeft. ^^
    Maar het is een andere school. :'D


    Ah, nouja ik zit ook op het vierde ^^


    Listen to what we're not saying..

    Das kut ö


    I don't need words to feel those lips.