• Wij hebben een (nog redelijk) nieuwe docente voor Nederlands. De eerste is weggegaan met een hernia ofzo, en die komt dit jaar niet meer terug. We hadden een hele tijd (2 maanden ongeveer) geen Nederlands en toen kwam de invalster die we nu nog hebben. Maar het ging vandaag mis.
    Wij lopen gigantisch achter met Nederlands. En toen wou die mevrouw een bloktoets opgeven, alleen wist ze niet of dat als proefwerk of SO meetelde. Ze wist niet eens wat een proefwerk is. Dus gingen wij het uitleggen. Werd ze boos. En toen kwam er een hele discussie op gang waarbij zij ons de schuld probeerde te geven en andersom. Opeens begonnen alle jongens te lachen, blijkt dat die docente geen BH aanhad en dat je haar tepels door haar shirt heen kon zien. Toen lachte de hele klas haar uit. Best logisch, toch? Maarja, na de les ging een klasgenootje wat vragen en toen bleek die mevrouw aan het huilen te zijn. De hele klas kan het niks boeien. We hebben zelfs gewed hoelang ze er nog is en wanneer de teamleider kwaad naar onze klas toe komt gevolgd door de mentrix.

    En toch vind ik het ergens best lullig wat we gedaan hebben. Wat vinden jullie?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet iedereen kan een BH betalen x_x
    Nouja, ik vind het ook best wel lullig maarja, nieuwe leerkachten pesten mmmmmmmm, Temptation!


    Niet geschoten is altijd mis..

    Als ik in die klas zat was ik waarschijnlijk mijn excuses aan gaan bieden.
    Misschien een leraar, t blijven mensen.


    Mew <3

    Ookwel lullig jaa
    Mijn klas had onze mentor/ geschiedenisman uitgelachen. (niet een keer, echt de halve les ofso) en toen liep hij het lokaal uit.
    ik vond het echt sneu.

    euhmm onze vorige NL teacher is nu ook weg, we liepen bij haar ook achter, en ze heeft ook een paar keer gejankt.. niemand mag haar en ze heeft zels stressvlekken O.o en ze ging een keertje zo diep buigen dat ze zówn inkijk had.. en daar stond ze dan zown kwartier.. en ik zat voorin =='
    och wat had ik een heerlijk uitzicht.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik zou het ook wel erg vinden voor de leerkracht,dat ze weent,en ze is pas nieuw dus kent verschillende dingen nog niet...

    maar als ze weende om dat van die BH,is het wel haar eigen schuld,want normaal draag je een BH als je zo oud bent,en het is dan normaal dat de klas dan lacht .

    Dusja,het is natuurlijk wel erg,het is altijd erg als er iemand weent,maar het is miss ook wel een beetje haar eigen schuld ?

    xx


    everybody needs a song.

    wij hadden vandaag juist toestemming om 3 leraren uit te lachen. ghehe


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik zou het ook wel erg vinden voor de leerkracht,dat ze weent,en ze is pas nieuw dus kent verschillende dingen nog niet...

    maar als ze weende om dat van die BH,is het wel haar eigen schuld,want normaal draag je een BH als je zo oud bent,en het is dan normaal dat de klas dan lacht .

    Dusja,het is natuurlijk wel erg,het is altijd erg als er iemand weent,maar het is miss ook wel een beetje haar eigen schuld ?

    xx


    Ja, mijn klas vindt het ook haar schuld. Maar ze negeerde ons (de meisjes) ook toen we het wouden uitleggen enzo. En nu worden wij misschien intern geschorst door haar =.=


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zou het ook wel erg vinden voor de leerkracht,dat ze weent,en ze is pas nieuw dus kent verschillende dingen nog niet...

    maar als ze weende om dat van die BH,is het wel haar eigen schuld,want normaal draag je een BH als je zo oud bent,en het is dan normaal dat de klas dan lacht .

    Dusja,het is natuurlijk wel erg,het is altijd erg als er iemand weent,maar het is miss ook wel een beetje haar eigen schuld ?

    xx

    Nee, dat vind ik niet waar.
    Dat mag ze zelf weten. Het is toch belachelijk dat er normaal tegen je gedaan wordt míts je een bh draagt. Anders is het je eigen schuld.
    Ik bedoel, je moet wel gewoon kunnen doen wat je zelf wilt zonder uitegelachen te worden.


    Mew <3

    ik zou het ook wel erg vinden voor de leerkracht,dat ze weent,en ze is pas nieuw dus kent verschillende dingen nog niet...

    maar als ze weende om dat van die BH,is het wel haar eigen schuld,want normaal draag je een BH als je zo oud bent,en het is dan normaal dat de klas dan lacht .

    Dusja,het is natuurlijk wel erg,het is altijd erg als er iemand weent,maar het is miss ook wel een beetje haar eigen schuld ?

    xx

    Eigenlijk heeft ze wel gelijk hoor,
    Het is heel zielig enzo..
    Maar je gaat gewoon niet voor een klas vol met irritante pubers staan zonder BH. Dat is gewoon echt niet slim.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou het ook best lullig vinden, maar zo'n dingen ben ik al lang gewend met mijn klas.
    Die doen niets anders dan leerkrachten dissen. :'D

    Zou typisch iets zijn voor mijn klas! x'D
    Maar ik vind dit idd best lullig, ik zou ook mijn excuus gemaakt hbbn...


    -