• Mijn vriendin wordt mis. van school getrapt of naar een andere klas gestuurd omdat ze ruzie had met een meisje. door mijn vriendin zou het meisje begonnen zijn met snijden,naja prikke nx-x met een naald. en ze moet dus mis. weg omdat ze het alleen niet goed wil maken met dat meisje omdat dat kind haar allemaal dingen geflikt heeft en zichzelf heel erg emo vind en weet ik allemaal wat.

    ik vind dat bullshit maar goed x_x

    jullie mening?


    We can only learn to love by loving.

    O.o
    Stupid kid! Ze moet zich niet aanstellen!
    Ik agreed jou mening^^


    -

    Als dat kind zich prikt is het haar probleem? Je vriendin heeft toch ook niet zitten zeggen van; 'k haat je, ga jezelf prikken!'


    All was well.

    Als dat kind zich prikt is het haar probleem? Je vriendin heeft toch ook niet zitten zeggen van; 'k haat je, ga jezelf prikken!'


    heeft ze niet gezegt.

    dat kind deed haar steeds na en toen werd ze pissig op der x_x


    We can only learn to love by loving.

    gott, haal dat andere meisje weg x-x die heeft alles verpest, die vriendin van jou niet!


    Underdog, just look at the mess you made.

    Gsus wemo^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wat is dat nu weer voor een reden om der weg te sturen? O.O
    Ik kan het begrijpen als ze zoiets doen als die persoon heel hard pest, maar pissig worden omdat iemand je telkens nadoet is toch geen misdaad?

    Wat is dat nu weer voor een reden om der weg te sturen? O.O
    Ik kan het begrijpen als ze zoiets doen als die persoon heel hard pest, maar pissig worden omdat iemand je telkens nadoet is toch geen misdaad?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat is dat nu weer voor een reden om der weg te sturen? O.O
    Ik kan het begrijpen als ze zoiets doen als die persoon heel hard pest, maar pissig worden omdat iemand je telkens nadoet is toch geen misdaad?


    volgens zo'n gast maakt mijn vriendin haar leven zuur door haar te negeren en boos op der te zijn ?? x_x


    We can only learn to love by loving.

    Nou moet je heel haar kluisje volstoppen met naalden :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nou moet je heel haar kluisje volstoppen met naalden :')

    muwhahaah. (A)


    it's cool to know nothing.

    Nou moet je heel haar kluisje volstoppen met naalden :')

    Die is zoo gemeen en zoo grappig ;3


    We can only learn to love by loving.

    Gemeen is mijn 2e naam :')


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gemeen is mijn 2e naam :')


    Mijne Iris ;3 sinds vandaag. omdat ik dat vond.


    We can only learn to love by loving.

    Hmm, dat is kinda best wel bullshit idd .__.


    I don't need words to feel those lips.

    Als u vriendin haar écht zou pesten ofzo, of iets gezegd zou hebben, zou ik het misschien, ergens nog begrijpen. Maar, ik kan me niet inbeelden dat iemand, iemand anders zo hard kan beïnvloeden dat die persoon zichzelf gaat prikken met een spuit! :O [Tenzij een stukgelopen relatie dan fsoo]
    Dus, 't is Bullshit :)


    007