• Nou, dat vroeg ik me af. :Y)

    Want gister... x'd Achja, lees zelf maar:
    Me moeder was gister haar mail aan het kijken, en ik lag lui op de bank te zijn. Opeens schreeuwt ze half zo: "Annissa! Er komt opeens een *Jeweetwel*-site in beeld!". Ik schrik half, en ga kijken. Het was toen echt "eng", zegmaar, want ze had dat dus noway gegoogeld of ingetypt. Dus ik had zoiets van: "Omfg." Ik dacht even dat ík een virus had veroorzaakt ofzo S: Dus roept ze ook me broer erbij, en hij komt er ook zo bijstaan. Me broer zit zich dat even te bekijken, en opeens zegt ie heel droog; "Mam, je bent een punt vergeten." Wijst ie zo. En inderdaad, er moest staan "www.-die site". Maar dat had me moeder dus niet getypt. En ik lag echt op de grond van het lachen gewoon.
    -En me vader;
    Tja, hij is gewoon hopeloos als het gaat over computers.

    Hoe zijn jullie ouders??

    Muwhahahahahaa xD
    Mijn ouders eignlijk ook hopeloos XD Vooral me moeder ^^ Ze kan er echt niet mee overweg ;P Me vader wel, maar soms moet ik hem ook nog helpen ;] En typt ontzettend langzaam x'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    x'D men vader moet nu 1 dag op kantoor. Moet hj met Word/excel enzo werken. Dat komt nooit goed. Hij vraagt zelfs nog hoe je natuurlijk moet schrijven..


    PINKPOP WAS SUPER=D

    mijn vader weet meer over de dingen als iets het niet doet

    maar mijn moeder.. mijn oma kan het zelfs nog beter ja die volgt een computercursus..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mn mama kan er niets van, het enige dat ze kan is de pc opzetten x'D
    En mn pa kan er redelijk veel van want hij moet werken met pc's op zn werk. Hij is maneger in een sportclub.
    Mn stiefma kan er ook wel wat van en mn stiefpa kan em niet eens opzetten. x'D

    <3


    Let's do this poo