• Goedenavond iedereen.
    Nee, mijn topictitel is niet sarcasties. Want mijn Ex 'voelt' nog iets voor mij, vermoed ik. Dus, kan ik zegmaar veel bij hem voor elkaar krijgen. Zo dus ook, mog ik zijn koptelefoon lenen. En dat ding rooooockt, en die mog ik lenen en terug brengen als we elkaar weer zien. En dat gaat nog lang duren, hoop ik.
    Hebben jullie ook zo iemand?
    5 Dagen Lize, dan zijn we jarig.
    <3

    Nee, zo iemand heb ik niet. Maar volgens mij is het wel leuk om zo iemand te hebben. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vetjes x]
    Nou, ik heb 3 jongens die alles voor me doen x_x Niet altijd even leuk, maar wel handig.


    Your make-up is terrible

    inderdaad nog 5 dagen :3
    omg ik kan niet wachten x_x


    All was well.

    leuk lekker profitrn van hem -,-


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    inderdaad nog 5 dagen :3
    omg ik kan niet wachten x_x

    alleen vier ik het niet diedag, een beetje. Maar ik krijg toch alleen maar geld, behalve van mijn moeder [IPODTOUCH hebbenhebben.]

    leuk lekker profitrn van hem -,-

    Zo zou ik het niet zien ='D

    Van mijn ex krijg ik niets gedaan, nee.
    Hij zaagt alleen aan mijn kop, over eender wat.


    Tanya is de beste.

    Jongens hebben ook gevoelens hoor :O


    Niet geschoten is altijd mis..

    Jongens hebben ook gevoelens hoor :O

    grappig, maar ik ben het met hem eens.


    Some people make the world special just by being in it

    damn, profiteurgelukzak.


    -

    ik heb ht vandaag uitgemaakt met nu dus me ex ik deed in zijn face best lullig voor hem maarjah xD


    /

    (...)
    alleen vier ik het niet diedag, een beetje. Maar ik krijg toch alleen maar geld, behalve van mijn moeder [IPODTOUCH hebbenhebben.]


    Ik heb der al 1 en heb net de 120 euro die ik kreeg van mijn opa verspild en op schooltje krijg ik nog allemaal presents van mijn lovely kido's en van mijn ouders 4 cadeau's [hebbenhebbenhebben]


    All was well.

    nö niemand is ooit verliefd op mij geweest, en ik ben zelf ook nog nooit verliefd geweest :X als enige van mn héle vriendenkring en iedereen die ik ken >.<


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    > Verplaatsing naar 'Relatie'


    Tanya is de beste.