• Hellooo ;3
    Nou, ik zit met een probleem. Ik heb de laatste dagen echt erge last van vreetbuien. D.w.z dat ik als ik nog maar net iets gegeten heb, meteen daarna terug al naar iets grijp. Het is echt vervelend en de oorzaak ligt ergens waar ik het niet van weet >,< Wel heb ik de laatste tijd last van dat ik niet honderd procent fantastisch goed in m'n vel zit en dat ik héél erg snel begin te huilen om iets. Normaal heb ik zoiets nooit, het is echt raar. Maar ik keek daarnet op een jongen z'n Netlog en daar was zo'n foto met hem en zijn vriendin zo heel er lief en schattig bij elkaar. Ik begon te huilen en dat was gewoon omdat ik daarnaar keek! Ik dacht bij mezelf zo van: Ik ga nooit iemand vinden waar ik zo gelukkig mee zal zijn >,< Als ik later een vriendje zoek, zijn alle lieve en mooie jongens al weg >,< Goddamn, ik ben echt niet goed in m'n kop --' Ik weet eigenlijk niet wat ik tegen die vreetbuien kan doen, iemand enig idee? Want ik wil echt niet nóg meer aankomen ofsoo --'

    EDIT
    Het is like niet mijn tijd van de maand ofsoo hoor xd'

    Xx'

    Een grote fles met water vullen en zodra je trek krijgt een glas vullen met water en opdrinken. Anders aan de kauwgom gaan.


    Life is hard and then we die

    Ik drink dan altijd een glas ijskoud water in een keer uit. Bij mij werkt dat want ik krijg dan een klein beetje buikpijn. En dan gaat die vreetbui over, dat is wel handig. Maar voor de rest weet ik eigenlijk geen oplossing. En ik heb de laatste tijd een beetje dezelfde symptomen als jij oO


    Walkin' in line.

    Ik heb ook vreetbuien =O
    Maar ik moet ongesteld worden. Misschien is het omdat je je verveeld? Neem iets waar je lang over doet om het op te eten, of iets gezonds.


    Your make-up is terrible

    Wat pukkelding zegt.
    Of eet fruit, of iets anders gezonds
    Of ga naar een dokter..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Omijnhond, lieverd ik heb hetzelfde probleem.
    Ik heb gisteren naar een foto gekeken waar ik vroeger opstond toen ik nog kleuter was en begon te wenen.
    En een stemmetje riep heel de tijd in mijn hoofd : 'Waar zijn de goeie oude tijden.'
    -hopeloos-

    tegenwoordig heeft iedereen vreetbuien =S
    (ik niet hoor)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    tegenwoordig heeft iedereen vreetbuien =S
    (ik niet hoor)


    Uchz, echt?! Wist ik niet --'


    Hunmaatje.
    Jij zal de ware vinden, net als mij. AMEN. maar ik heb dat ook wel eens hoor meisje, en zeker als je even niet goed in je vel zit. Zoals ik altijd zeg 'Vertel of schrijf het op'. Die vreetbuien heb ik ook zo vaak, maar dan fiets ik weer naar school en is het er zo weer af.
    ikhouvanjoumaatje <3

    Lang leve hormonen ^^ Vervang ongezond voor iets hartig-achtigs of fruit. Dus kun je denken aan crackers/soepstengels, daar zit meestal niet veel in, en krijg je toch een vol gevoel van.


    Wie du mir, so ich dir.

    Lang leve hormonen ^^ Vervang ongezond voor iets hartig-achtigs of fruit. Dus kun je denken aan crackers/soepstengels, daar zit meestal niet veel in, en krijg je toch een vol gevoel van.


    Maar ik kan alleen op zachte dingen bijten omdat ik blokjes/een beugel heb >,<

    Geen idee wat je tegen zo'n vreetbui kan doen, ik heb dat gewoon constant en ik word er niet eens dikker van. Het lijkt wel of ik altijd honger heb ^^

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Kaugom, enige manier. ;p
    Of water, of ga rennen/springen/gillen als je weer iets wilt pakken.


    You move me ......... Kurt

    Gewoon blijven eten. :Y)


    Tanya is de beste.

    tegenwoordig heeft iedereen vreetbuien =S
    (ik niet hoor)

    Ik ook nu. Niet normaal meer =='


    No growth of the heart is ever a waste