• Holly Wilson is 16 jaar wanneer ze verhuisd van het drukke London naar het kleine dorpje Roydon. Wanneer ze met haar gezin aankomen blijkt hun huis toch niet zo leuk te zijn als gedacht. het dak is lek,het gas doet het niet en overal loopt er ongedierte. Holly haat haar nieuwe woonplaats,totdat ze de oude Mr.James Winter ontmoet. James is een oude schrijver van 90 jaar,hij komt haast nooit buiten en is erg eenzaam. Holly sluit vriendschap met James en ze raken goed bevriend. James verteld haar altijd griezelverhalen over weerwolven,die zo echt lijken dat het bijna waar kon zijn. Op een dag komt James zijn Kleinzoon langs en Holly is op slag verliefd. maar wat als ze achter een groot famillie geheim van de Winters komt,namelijk dat het een roedel weerwolven is,met James aan het hoofd.




    http://www.quizlet.nl/quiz/286060/what-writers-hide/


    We can only learn to love by loving.

    What the fock , ik heb helemaal hetzelfde verhaal maar dan met vampiers xD

    maar dat is niet erg , hij staat niet op deze site online

    :p

    ps : origineel idee


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ik ga hem maken :'D


    Love is more than just 4 characters.

    What the fock , ik heb helemaal hetzelfde verhaal maar dan met vampiers xD

    maar dat is niet erg , hij staat niet op deze site online

    :p

    ps : origineel idee


    o-o seriously ik kreeg vanochtend inspi entoen ging ik samen met hopeless het een beetje uitdenken ;3

    @Renée

    JIPPIEE


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    o-o seriously ik kreeg vanochtend inspi entoen ging ik samen met hopeless het een beetje uitdenken ;3

    @Renée

    JIPPIEE



    Hjaa , xD
    Ik had moeten schrijven voor een opdracht op school , en beetje bij beetje begon ik graag te schrijven.
    Toen had ik een mailtje gehad over de "rare wezens" van een vriend.
    sindsdien ben ik daarover aan het schrijven en het lijkt creepy veel op dat idee van jou xD

    Maar dat vind ik niet erg hoor.
    :p

    ik wens je succes het is echt leuk om daar een verhaal rond te schrijven .!

    x


    Ik proefde meer dan eens verlangen