Helloo
Jhaa ok eigenlijk vind ik het altijd vrij irritant als er van die topics komen met als titel: Ik vind... En dan als je het wil weten ben je gedoemt om op dat topic te klikken. Ik vind dat je hele titels moet maken, dus mijn vraag; Kan er ook niets zoiets komen dat mods je titel veranderen als hij niet 'heel' is zo zeg maar? Want ik denk dat ik niet de enige ben die dit irritant vind n_n
Xxx'
-
28 feb 2009 - 20:3628 feb 2009 - 20:39
Je bent idd niet de enige die het irritant vind het is wel slim enzo als je veel lezers wil, maar het is zo verdomde irritant...
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
28 feb 2009 - 20:41Er stond toch ook in de regels dat je titel over je onderwerp moet gaan?
Maar het is idd irritant. Ik heb wel meer te doen dan op elk topic te klikken >.<
Nee eigenlijk niet.Everything means nothing, if I ain't got you.
28 feb 2009 - 20:57ik kan er wel mee leven.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
2 maart 2009 - 20:192 maart 2009 - 20:21Er stond toch ook in de regels dat je titel over je onderwerp moet gaan?
Maar het is idd irritant. Ik heb wel meer te doen dan op elk topic te klikken >.<
Nee eigenlijk niet.All was well.
2 maart 2009 - 20:23Ik klik trouwens toch altijd op elk topic, zodat ze allemaal grijs worden.
Ik heb zo iets dat ik me helemaal gek kan maken als er een ding uit de toon valt zegmaar. Zoals een blauw topic of een tijd geleden zelfs als de leraar een klein streepje niet heeft uitgeveegd. Echt heel klote is dat.
Maar daar gaat het nu ff niet om ><Everything means nothing, if I ain't got you.
7 maart 2009 - 22:09Er stond toch ook in de regels dat je titel over je onderwerp moet gaan?
Nee eigenlijk niet.Only losers can act the way you do
7 maart 2009 - 22:10Als je veel kijkers wilt hebben op je topic moet je zorgen dat er altijd iets in staat met het woordje 'Meisje'
Niet geschoten is altijd mis..
7 maart 2009 - 22:12Ik klik trouwens toch altijd op elk topic, zodat ze allemaal grijs worden.
Ik heb zo iets dat ik me helemaal gek kan maken als er een ding uit de toon valt zegmaar. Zoals een blauw topic of een tijd geleden zelfs als de leraar een klein streepje niet heeft uitgeveegd. Echt heel klote is dat.
Maar daar gaat het nu ff niet om ><
Omg, heb ik ook, en bij Leden On-line staan er dan een paar grijze en de rest blauw, da's irritant. >__<7 maart 2009 - 22:14Vind ik nou ook. Dan weet je helemaal niet waar een topic over gaat, en daarvan wordt het forum alleen maar irritanter.
rules don't stop me
8 maart 2009 - 11:418 maart 2009 - 11:48