• Silke Cullen is het zusje van Edward, Alice, Emmet, Jasper en Rosalie. Bella is als vampier onlangs bij de familie en de dochter van Bella en Edward; Renesmee zit samen met haar op de school van Forks. Natuurlijk weet niemand dat Renesmee de dochter is van Bella en Edward maar ze denken dat zij ook een adoptie kind is. Wanneer er nieuwe jongens op school komen: Bill Kaulitz & Tom Kaulitz, voelt Silke iets dat ze nog nooit gevoeld heeft. Ze snapt er niets van. Zijn bloed ruikt heerlijk, te heerlijk. Maar dat is niet het enige wat haar aantrekt. Er is iets anders dat ze niet kan verklaren. Zou ze verliefd zijn op een mens???


    Rollenn:
    Vriendin Tom: Domino
    BF Silke (vampier):
    BF Renesmee (vampier): Kauwgomjunky
    BF Bill: xCIxTHx
    BF Tom:

    Info:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Foto:
    Tekstje:


    It's all about party fun love and radio

    Als er nog iets ontbreekt ofso, of ge wilt een rol dah er nih bij staat gwn zegge hé!!!


    It's all about party fun love and radio

    Rol: maakt niet uit welke ;)
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 18
    Foto:
    http://i33.piczo.com/view/4/b/t/k/d/r/z/5/f/u/y/x/img/i312725921_39005_5.jpg
    Tekstje:
    haay mijn naam is Nickita
    ik ben 18 jaar en geniet van me leven
    ik ben vaak vrolijk en heb scheit aan de mensen wat ze wel niet van me denken ik ben gewoon lekker me zelf en daar blijft het bij
    ik ben net begonnen met mijn rijlessen niet dat het egt lukt ofzo maar vind het wel lachen xD
    Ik ben verslaafd aan kauwgom en muziek
    Ik schrijf graag teksten en als ik een idee heb voor een tekst ga ik meestal op een rustig plkeje zitten zo kan ik me beter concentreren
    ook vind ik tekenen af en toe ook wel leuk om te doen en teken dan gewoon van alles
    maar ik ga nu wand me mob gaat af bye bye <3


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Vriendin Tom
    Naam: Lisa
    Leeftijd: 16
    Foto: http://fashionbride.files.wordpress.com/2009/02/hillary-duff.jpg
    Tekstje: Hallo ik ben Lisa en ben 16 jaar oud, ik ben eerlijk, trouw, ijdel, en soms ook arrogant. Ik hou van shoppen, uigaan, en allerlei andere dingen die niet mogen. Ik doe ook aan sport, batminton, met enkele vrienden. Verder ben ik een heel vrolijk en spontaan iemand. en owja, ik rook soms wel eens, maar probeer het zonder succes wel af te leren.
    x

    Rol: BF bill als die bezet is doe maar een andere:P

    Naam: linde

    Leeftijd: 18

    Foto: http://media.ebaumsworld.com/picture/inrecop/sg001.jpg

    karakter: aardig,behulpzaam,betrouwbaar,soms een tikkeltje arrogant

    Tekstje: hey allemaal ik ben linde en ik ben 18 jaar oud,
    mijn hobby's zijn shoppen uitgaan feesten, en gewoon lekker bij mijn vrienden zijn. maar ook doe ik aan paardrijden zingen en muziek luisteren iedereen denkt dat ik mijn haren heb geverft maar dat is niet, mijn ogen heb ik van mijn moeder en de haarkleur van mijn vader.
    mijn lievelings kleuren zijn roze zwart en rood en paars zie ik ook nog wel zitten
    maarja meer lees je wel in het verhaal!

    ciao!
    linde

    Rol:BF Tom

    Naam: Kim

    Leeftijd: 19

    Foto:http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg

    Tekstje:

    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 19 jaartjes oud.Ik ben de BF van Tom Kaulitz.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje echt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan is het raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken echt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    Xx Kim


    Bill Kaulitz is geil ^^.