• Owkééj, ik heb dus juist gedaan met kijken naar 'Pride & Prejudice' met Keira Knighley. De film heeft me werkelijk overdonderd en ik ben ècht weg van Mathew Macfayden =') Als je hem ziet op google, een gewone foto genomen uit het dagelijks leven, is hij niet om aan te zien ^^ [/Proove:]
    http://imagecache2.allposters.com/IMAGES/MMPH/C57655.jpg
    Maar man, als je hem ziet in de film. Hij heeft iets magisch, iets maakt hem zo aantrekkelijk. Niet normaal >< Ik ben eventjes van slag ^^ [/Proove:]
    http://www.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01152/arts-graphics-2004_1152591a.jpg
    Op een foto kun je er niet zoveel van maken, maar in de film. Ik weet wel dat de muziek, de achtergronden, de kledij en weet ik veel wat nog allemaal meespelen in zijn aantrekkelijkheid. Naja, ik wou het gewoon eens laten weten >.<
    Zijn er nog onder jullie die de film hebben gezien? Wat vonden jullie ervan en wat vonden jullie van Mathew Macfayden?
    [Zie ook Simon Woods. Pracht in de film, maar in het echt... ^^]
    http://st.blog.cz/g/ghirlandata.blog.cz/obrazky/14470809.jpg
    --> En natuurlijk ook magisch door de film =')
    Thx om te luisteren naar mijn gezeik ^^ & nu zou ik graag jullie mening horen :Y)
    [/Just call me crazy^^I understand.]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, ik heb die film nog niet gezien. ;$
    Ik wou wel, maar toen dacht ik toch maar niet. xd
    Maar ik snap wel wat je bedoelt. ^^

    Jaaaaaa, ik heb hem gezien.

    en de manier waarop hij kijkt als hij spreekt tegen keira ,

    njaaaaaaaam *smelt*


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Meaning is betekenis, het moet opinion zijn. en nu ga ik je bericht lezen:Y)

    EDIT: Pride and Prejudice is een leuke film, ja n.n En ik vond de acteurs ook wel leuk, maar niet prachtig of zo.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb hem keilang geleden een paar keer gekeken. =D
    Ik vond hem keimooi, een van de weinige films die ik écht goed vind. =]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dit meen je dit hé? 'Give your MEANING?' Oh kom op zeg >,<


    Life is hard and then we die

    Dit meen je dit hé? 'Give your MEANING?' Oh kom op zeg >,<

    Ik snap jouw niet x.O

    (...)
    Ik snap jouw niet x.O
    MEANING betekent BETEKENIS. Als je MENING wilt schrijven in het Engels is het OPINION.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)MEANING betekent BETEKENIS. Als je MENING wilt schrijven in het Engels is het OPINION.

    Waar jullie een drama rond maken het geld niet voor de titel maar voor de topic zelf >,<

    (...)
    Waar jullie een drama rond maken het geld niet voor de titel maar voor de topic zelf >,<
    Ik maak er geen drama van, ik leg het je uit, je vroeg om uitleg.
    En ik heb gereageerd op het topic-bericht.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    niej gzien en kvind hem nou niej echt aantrekkelijk..maarja mijn mening;)


    Love makes you feel perfect :D

    Meaning is betekenis, het moet opinion zijn. en nu ga ik je bericht lezen:Y)

    EDIT: Pride and Prejudice is een leuke film, ja n.n En ik vond de acteurs ook wel leuk, maar niet prachtig of zo.

    Ja, i know. Ik had het pas door toen ik al gepost had >< maarja, fouten gebeuren? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dit meen je dit hé? 'Give your MEANING?' Oh kom op zeg >,<

    Ssssht, i know. Ik ben zielig ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    > en nu stoppen met die titel te bekritiseren, hij is veranderd^^
    On topic graag ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    > en nu stoppen met die titel te bekritiseren, hij is veranderd^^
    On topic graag ^^.

    Dankjewel! :$ [/Man wat schaam ik me^^ ]


    What you see, is what you get.

    niej gzien en kvind hem nou niej echt aantrekkelijk..maarja mijn mening;)

    Ik vond dat ook. Hij zag er saai uit en zeker net aantrekkelijk. Maar ik verveelde me en vond niet onmiddellijk een leuwke film in de kast en toen heb ik maar deze genomen. En hij is echt wel goed!


    What you see, is what you get.