omdat ik mezelf sinds mijn vierde Kika noem. en zij nu ook Kika heet. Dus heb ik haar naam 'gepikt' alleen wist ik daar dus niets van! x] Hebben jullie dat ook al gehad?
Ja, in de lagere school. Ik was een ukkie van negen jaar. Een meisje uit het zesde leerjaar liep me heel de tijd te fucken omdat we allebei Jolien heten en ik die naam dus van haar zou gejat hebben. ><
Spijtig voor der dat ik haar de school heb laten afkicken.
Ja, in de lagere school. Ik was een ukkie van negen jaar. Een meisje uit het zesde leerjaar liep me heel de tijd te fucken omdat we allebei Jolien heten en ik die naam dus van haar zou gejat hebben. ><
Spijtig voor der dat ik haar de school heb laten afkicken.
Maar bij mij is het mijn bijnaam. Dus ik noem al sinds mijn vierde [daar rond toch] Kika. En nu gaat dat kind zeiken dat ik haar naam heb gepikt! ^^ En dan nog vertellen dat ze véél ouder is dan mij! En daarin versta ik: 'je bent jonger dus machtenloos'.
Maar bij mij is het mijn bijnaam. Dus ik noem al sinds mijn vierde [daar rond toch] Kika. En nu gaat dat kind zeiken dat ik haar naam heb gepikt! ^^ En dan nog vertellen dat ze véél ouder is dan mij! En daarin versta ik: 'je bent jonger dus machtenloos'.
Als ze ouder is, moet ze het goede voorbeeld geven. Gaan zijken over een naam is dat dus niet =,=
Dat vind ik eigenlijk ook. Maar ja, kon ik er veel aan doen dat we precies dezelfde nickname hebben op netlog. [alleen zit er bij mij een platte streep tussen]
Pff... voor zulke mensen is het nog maar de vraag of ik er uberhaupt tijd voor zou vrijmaken om erop te reageren..
tres low.