• Nou mijn zus heeft een sleepover. En ik haat het. Ik wou in bad en geukkig heb ik de deur op slot gedaan anders waren ze gwn binnengevallen. Gelukkig zijn ze morgen weg. Dan doe ik een vreugdedans. x'3


    A. ikmisje.

    haat ik ook altijd als er vriendinnen van mijn zus komen slapen. Maar eerlijk gezegd, als mijn vriendinnen blijven slapen, is het soms erg.


    -

    Aww..I know that.
    Das egt irri.
    Maar bij ons zijn het jongens>_-


    Love Joe Jonas...('L)

    Ik ken het probleem, ik vind het ook verschrikkelijk als er vriendinnen van me zusje blijven slapen. Die mensen kunnen echt nooit stil zijn.


    I am an idiot, I move.

    @ Blondiepants
    Nja. Zij zitten hier al tierend door het huis te lopen en scheuren mijn posters vn de muur. x'3


    A. ikmisje.

    Gelukkig heb ik daar nooit last van :Y)

    Wat is dat?


    I live for the applause, you will die for it.

    Gelukkig heb ik daar nooit last van :Y)


    Ik ook niet, ik en mijn zus hebben dezelfde vrienden ^^ En zo te zien mag ik blij zijn dat ik een tweelingzus heb xD

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Vannacht sliep er een vriend bij mijn stiefbroertje en die begonnen al om 12 uur te stoeien. Toen sliep ik net man!


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    @ Blondiepants
    Nja. Zij zitten hier al tierend door het huis te lopen en scheuren mijn posters vn de muur. x'3



    zo kinderachtig zijn mijn vriendinnen niet en die van mijn zus al zeker niet :Y)


    -

    Wat is dat?

    Een sleepover is als er veel vriendinnen/vrienden bij je thuis komen slapen en je thuis een feestje bouwt =]


    Tanya is de beste.

    Ik leef met je mee. De mijne gooit M&M's in mn bed xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Die van mij steelt dingen uit mijn kamer, duude. En dan nemen die schepsels dat mee terug naar hun huisje. O.o kan je niet tegenop n_n maar ik heb gezegd dat als er nog is érén ding uit mijn kamer verdwijnt dat ik dan met een hooivork in hun poepjes ga prikken :Y)


    PoisonTrash on camera

    die van mij,
    mijn zus, NOdigt als ze dat heeft minstens 12 mensjes uit, waarvan meer dan de helft mannelijk is. Die dan ook helemaal dronken zijn. EN om 5 uur s'ochtends nog zitten te praten en stoeien... en ik lig in de kamer ernaast en hoor alles!.. een paar keer geleden moest ik gaan vragen of ze iets lekkers wilde lagen er een jongen en een meisje op elkaar en waren mijn zus en de rest van haar vrienden naar het dak verdwenen.. O ja, nog iets irritands,, ze vinden het heel leuk om op het dak te gaan staan en zo mij te bespieden..

    mijn broertje..
    nja. bij mijn broertje valt het wel mee. Behalve dan dat ik de hele dag niet op de pc kan omdat ze samen moeten gta'en :S


    rawr! I'm a pirate

    Gelukkig heb ik daar nooit last van :Y)

    wacht maar, :(((A)


    Some people make the world special just by being in it

    Whahaha X'D


    I don't need words to feel those lips.