• http://www.quizlet.nl/serie/20547/huppelkut-stiekem-verliefd-op-de-broer-van-een-vriend

    ik vind dat ik best een orgineel verhaal heb. Naja ik hoop eht ook. En eerlijk gesegt vindt ik Miley Cyrus neit zo maar goed.


    Je bent dus miley. En op begin heb je nog met Nick. Maar Nick is jalours op Mitchel Musso. Je beste vriend. Je kan neit vaak anar de optredens en repetieties van je broer kijken maar soms wel. Als het na een tijd uit gaat met nick krijg je alsnog wat met Mitchel en pas daarna met Mason. Ja dit is een Mason love story maar ik ga hem heel realistisch houden. Dus zal je haar volgen met de opnamens van hannah montana. zie je wat ze in haar vrije tijd doet(dat is dan wel verzonnen maar zo realistisch mogelijk) en je ziet waardoor het uit gaat met nick(dit heeft als rede de jalousie van nick op mitchel) en je zal zioen hoe je mason langzaam leuker begint te vidnen maar dat gaat nog wat deeltjes deuren omdat ik het haat om onrealistische verhalen te lezen dus wil ik ze liever ook neit meer schrijven. of neit vaak.



    IK SCHRIJF HEM IN DE IK-VORM XD

    Willen jullie hier of daar Alsjebliefd reacties achterlaten wat jullie ervan vinden?

    Die ga ik morgen lezen <3.
    Belooft! ;)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    oke. Dankje^^

    Uhm Mensen eht is alleen best irritant dat ers taat: 50 keer gelezen. reacties: 4 ofzo.w ant dan dnek je ook van: oke mss lezen ze hem wel gewoone n als datd na neit blijkt dnek ik: oke is hij neit goed dan? want als ej ehm enit eluk vind. zeg dat dasn ook en zeg ook WAT je neit leukv idn kan ik het mss veranderen. zodat hij WEL leuk wordt.

    ??

    Het zíet er leuk uit, maar hier schrijf je het in jij-vorm. Doe je dat met je serie ook?
    Zo ja, sorry, maar dan maak ik hem liever niet. Ik heb het niet zo op jij-vorm, ik deed het eerst ook en als ik het nu teruglees vind ik het dodelijk irritant.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    nee ik heb het in de ik vorm :P