• Pfoe.
    Ik ben vandaag jarig he.
    En ik heb van allemaal mensen die ik amper ken al een gelukkige verjaardag toegewenst gekregen, maar van mensen zoals mijn beste vrienden heb ik nog steeds niets gehoord. En tis nu al avond, weetje. o__O'
    Maar een enkel persoon van mijn goeie vrienden, Shayenne, heeft me vanmorgen nog gefeliciteerd en Godverdomme, ik hoooou van haar ;o, maar geen 'bf's' van school enzo.
    Kvind het raar. Ik offer me zowat op voor die mensen en die hebben der zoveel moeite mee om mij een gelukkige verjaardag te wensen,
    Hoe erg het ook mag klinken, ik maak zelfs van een 'vriendin' huiswerk tijdens mijn strafstudie. ;o
    Niet meer doen?
    Maar dan vind ik dat zo erg voor die. En dan zit ik met een schuldgevoel. Hoe krijg ik dat godverdomme weg??? :@
    Ik wil mij niet schuldig voelen voor iets waar ik niet verplicht toe ben, en toch kan ik het niet anders. ;(
    Ik leen geld, boeken (die nog steeds niet aangekomen zijn en waarvoor ik al moet betalen! (6)), HUISWERK (ik ben zowat de enige van mijn hele klas die dat ooit is maakt), ze schrijven van mijn toetsen af enz.
    Maar hallooo. kunde nu niet het minste doen? MIJ EEN GODVERDOMME GELUKKIGE VERJAAARDAG WENSEN?? :S
    Okee, srry, dat moest er ff uit xd.
    Mr ik heb tenminste lekker geshopt met mijn mama. ;')

Enne, voor Dakota Fanning, die op dezelfde dag als ik verjaart, een Happy Birthday, (':
    (dat zal zij wel zeker hebben :8)

Where there is a sea there are pirates...

Sommige mensen krijgen zoiets moeilijk over hun lippen, of houden ervan om te doen alsof er niets aan de hand is en houden er zo ook van om die verjaardag te verpesten.
    Leuke vriendinnen.

-

Zeg het ze.. Je hebt ze toch wel ooit verteld dat je vandaag jarig bent he? gewoon als ze vreogen wanneer je jarig was 23 februari gezegt?? zeg gewoon dat je daar pissig om bent..

Nja.. In ieder geval GEFELICITEERD!!

rawr! I'm a pirate

hij klinkt haast alsof ze je gebruiken joh. xS sorry als ik je nu bang maak hoor, maar volgens mij maken ze gebruik van je goedmoedigheid. xS
    maar iig, toch een happy b'day ondanks alles!

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Owja, nu ben ik het ook vergeten te zeggen; gefeliciteerd!

-

Zeg het ze.. Je hebt ze toch wel ooit verteld dat je vandaag jarig bent he? gewoon als ze vreogen wanneer je jarig was 23 februari gezegt?? zeg gewoon dat je daar pissig om bent..

Nja.. In ieder geval GEFELICITEERD!!

Natuurlijk heb ik dat gezegd.
    ik kon er niet over zwijgen ;o.
    En op netlog krijg je toch een melding als er iemand jarig is, dus moeilijk is da ni vind ik. ='S
    En bedankt ^^

Misschien een verassing?

Na, heb ik ook eens gehad, jaren geleden, maar 'k heb het geluk dat ik een tweelingzus heb, en zij zal mijn verjaardag nooit vergeten =]

If you had never come out of the blue, I would've stay

Misschien een verassing?

Na, heb ik ook eens gehad, jaren geleden, maar 'k heb het geluk dat ik een tweelingzus heb, en zij zal mijn verjaardag nooit vergeten =]

Jemig, vergeet ik je nog een gelukkige verjaardag te wensen!

Gelukkige verjaardag^^(flower)

If you had never come out of the blue, I would've stay

(...)
    Jemig, vergeet ik je nog een gelukkige verjaardag te wensen!

Gelukkige verjaardag^^(flower)

DAnkjewel (:
    Maar toch denk ik niet dat het een verassing gaat zijn, niet zo een soort mensen.
    En zoals xLoveisDeadx zegt, ik weet dat ze me gebruiken, maar ik kan gewoon geen nee zeggen, hoe ERG is da? ='S
    En ik heb ook een zus, die vergeet dat ook niet ;D.
    <3