• Ja, het lijkt me handig om accounts te kunnen verwijderen zo komen er meer usernamen vrij. En mensen kunnen hun oude accounts verwijderen zodat er minder niet-actieve users zijn.

    x


    Love is more than just 4 characters.

    Is al eens voorgesteld. Gaat er niet komen.


    Dit is mijn signature...

    eens.


    Hey love.

    Als de nickname die jij wilt al in gebruik is, verzin dan gewoon een nieuwe. Zo moeilijk is dat toch niet?


    when words fail, music speaks.

    Is al eens voorgesteld. Gaat er niet komen.

    hard voor je.


    Hey love.

    Als de nickname die jij wilt al in gebruik is, verzin dan gewoon een nieuwe. Zo moeilijk is dat toch niet?

    ben het bijna met je eens....

    van dat verzin een nieuwe gedeelte wel maar van zo moeilijk is dat niet gedeelte dat vind ik zelf wel moeilijk maar ja..maakt niks;)

    Als de nickname die jij wilt al in gebruik is, verzin dan gewoon een nieuwe. Zo moeilijk is dat toch niet?
    neuh, dan hou ik deze me hele leven wel n_n


    Love is more than just 4 characters.

    Is al eens voorgesteld. Gaat er niet komen.
    vanwaar dat?


    Love is more than just 4 characters.

    (...)
    ben het bijna met je eens....

    van dat verzin een nieuwe gedeelte wel maar van zo moeilijk is dat niet gedeelte dat vind ik zelf wel moeilijk maar ja..maakt niks;)
    Ja maar het is toch niet zo dat je als je er achter komt dat je nickname in gebruik is, dat je een andere móét like, je kan er over nadenken. dat kan toch een paar dagen duren? je komt ooit wel op iets anders


    when words fail, music speaks.

    (...)neuh, dan hou ik deze me hele leven wel n_n
    Waar slaan al die topic's dan op?


    when words fail, music speaks.

    (...)Ja maar het is toch niet zo dat je als je er achter komt dat je nickname in gebruik is, dat je een andere móét like, je kan er over nadenken. dat kan toch een paar dagen duren? je komt ooit wel op iets anders


    ik vat je niet helemaal....

    jezus, is het dan zo moeilijk om gewoon een andere naam te bedenken!?>'< Hoézo lui!?:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)vanwaar dat?

    Heeft bepaalde redenen n.n
    Maar kortom, is al eens besproken ;)

    Komt er gewoon niet. Slotje.


    Bored.