• ik protesteer omdat wij een nieuw rooster hebben gekregen,,, en we zijn nooit meer 1e uur vrij! alleen omdat we nu een nieuwe lerares Frans hebben!
    WAAHH!!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Dat hebben wij sowieso nooit >< [niet ingeroosterd dan]


    Like everybody and trust no one.

    ik heb normaal de eerste 2 uur vrij, alleen omdat ik 10 uurs opdracht heb moet ik maandag het 2de op school zijn


    Nvt

    ik heb nooit een uur vry ><


    Some people make the world special just by being in it

    waar jij om klaagt --'
    In België heb je NOOIT uren vrij & moest de leerkracht ziek zijn hebben we gwn studie in de school zelf+ krijgn we soms nog werk ook--'
    dus wees al blij dt je er hebt--'
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    waar jij om klaagt --'
    In België heb je NOOIT uren vrij & moest de leerkracht ziek zijn hebben we gwn studie in de school zelf+ krijgn we soms nog werk ook--'
    dus wees al blij dt je er hebt--'
    Xx

    Wel als je afhankelijk van je school, een 8ste of een 9de hebt, omdat ze anders geen lokalen meer vrij hebben etc.
    Ná dan heb je dus wel bijvoorbeeld een uur studie, maar wij moeten dan in de studiezaal zitten==', of dan hebben wij zoals elke dinsdag het eerste uur vrij, wat inhoudt dat we pas het tweede uur op school moeten zijn^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik mag dit jaar ook nooit later komen, das balen. Maar dan heb je altijd wel 'vroeg' gedaan. Want bij ons, hoe meer je later mag komen, hoe later je moet blijven na school.


    Tanya is de beste.

    ik heb ook geen goed roostr elke dag tot 16:15 en donderdag en vrijdag de eerste 5 uur vrij


    love is dead and dead is love

    dit is de eerste keer in drie jaar tijd dat ik dat heb, dus ja.. het is niet het eind van de wereld kan ik je vertellen. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik mag dit jaar ook nooit later komen, das balen. Maar dan heb je altijd wel 'vroeg' gedaan. Want bij ons, hoe meer je later mag komen, hoe later je moet blijven na school.

    Is bij ons ook zo.
    Dan hebben wij een 9de uur, voor andere scholen zal dat waarschijnlijk een 8ste uur zijn, afhankelijk van hoe het zit met de middagpauze.
    Bij ons hebben het 3 en 5de middagpauze om 12 uur en 4de en 6de om 12.45, en daarom hebben ze die middagpauzes ook een nummer gegeven, waardoor dat een negende is geworden x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Is bij ons ook zo.
    Dan hebben wij een 9de uur, voor andere scholen zal dat waarschijnlijk een 8ste uur zijn, afhankelijk van hoe het zit met de middagpauze.
    Bij ons hebben het 3 en 5de middagpauze om 12 uur en 4de en 6de om 12.45, en daarom hebben ze die middagpauzes ook een nummer gegeven, waardoor dat een negende is geworden x'D

    Wow, das best heel ingewikkeld.
    Bij ons is het inderdaad gewoon een 8e dat je dan hebt. Het normale bij ons is 7 uur les. ^^


    Tanya is de beste.