Ik wil hier eigenlijk wat mee zeggen:$
vroeger maakten we allemaal quizzen en die werden ook allemaal gemaakt daarom de naam QUIZLET er worden series ontworpen enzo, en nu er een forum is maken de meeste geen quizzen meer maar sommige mensen ontwerpen er nog veel en worden niet gemaakt.
waarom?
-
22 feb 2009 - 15:0322 feb 2009 - 15:0522 feb 2009 - 15:0722 feb 2009 - 15:09Ik vind het niet kloppen, door het forum leren we elkaar meer kennen en ontstaan er vriendschappen. Quizzen worden nog steeds goed gemaakt hoor. Dus, ik ben het er mee on eens.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
22 feb 2009 - 15:10kweetniet. ik vind niet dat dat komt door het forum hoor. een forum hoort er gewoon bij.. maarja. dat is mijn mening
The economy is suffering, let it DIE!
22 feb 2009 - 15:10Omdat je op het forum sociaal bezig bent, en je kan praten. Misschien wou people dat al heel lang, maar dat kon niet?
&' er staan nog genoeg quizen/serie's op die wél goed worden gemaakt (:
idd. je hebt gelijk, heur.22 feb 2009 - 15:10Mijn quizzen worden ook wat minder gemaakt, maar dat koppel ik niet terug op het forum. Soms vinden mensen gewoon dat je slecht/achterlijk of langdradig schrijft.. Kan gebeuren.. En het forum word inderdaad drukker bezocht, maar dat heeft er denk ik niet veel mee te maken. Mensen hoeven ook niet zo snel meer een of ander pervert tokio hotel verhaaltje te lezen, daar hebben ze gewoon geen zin meer in.
Wie du mir, so ich dir.
22 feb 2009 - 15:11Niet zo vaak meer als vroeger,
Maar, er zijn nogwel mensen die ze maken
en lezen?
xoxI'm locked away inside this grave
22 feb 2009 - 15:20Ik vind het niet kloppen, door het forum leren we elkaar meer kennen en ontstaan er vriendschappen. Quizzen worden nog steeds goed gemaakt hoor. Dus, ik ben het er mee on eens.
je kan ook in GB chatten ofzo,
maar dit is gewoon puur om de leescijfers van onze quizzen22 feb 2009 - 16:36Interesses veranderen, maar tegelijkertijd worden er betere verhalen ontworpen, waardoor de verhalen die wat minder geschreven zijn wat sneller achterwege worden gelaten, denk ik.
De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
22 feb 2009 - 16:3722 feb 2009 - 20:13Ik lees nog steeds quizen. :}
Al zit ik ook wel meer op het forum als eerst.
ik lees jouw quiz, poepie.De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.
22 feb 2009 - 20:18(...)
maar dit is gewoon puur om de leescijfers van onze quizzen
Dus dit topic open je enkel omdat je eigen serie weinig/minder gemaakt wordt?
Dat slaat nergens op.Can I crash into your life?
22 feb 2009 - 20:20(...)
maar dit is gewoon puur om de leescijfers van onze quizzen
ik zeg niet zomaar tegen elke debiel hier op quizlet hallo.
daar heb ik geen behoefte aan.
ik ben blij dat er een forum is, de mensen die ik hier leer kennen zijn geweldig en dat was niet gebeurt zonder het forum.
@Esmee.
die zit
xBe here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
22 feb 2009 - 20:22Ik vind het niet kloppen, door het forum leren we elkaar meer kennen en ontstaan er vriendschappen. Quizzen worden nog steeds goed gemaakt hoor. Dus, ik ben het er mee on eens.
Mijn quizzen worden 0 keer gemaakt.
Een heleboel andere mensen hebben dat ook.
Dus.. ze heeft gwn gelijk.22 feb 2009 - 20:26