• ik beken ik ben fake ik ben namelijk een meisje en wel dit meisje ik deed het om aandacht te krijgen. om eindelijk eens gezien te worden. niet altijd dat onzichtbare meisje zonder vrienden. niet het eenzame meisje. niet het zielige meisje. http://www.quizlet.nl/users/Annelipipi/


    I'm a man, not a boy.

    Hallo.

    Sorry maar dan snap ik alsnog niet waarom je je dan voordoet als jongen, je hoeft heus niet op te vallen op zo'n site als dit. Mijn mening dan.


    -

    Wist ik al,
    weetje.
    Ik wil altijd met je praten hoor.

    Wist ik al,
    weetje.
    Ik wil altijd met je praten hoor.

    Ik dacht het wel dat jullie het wisten, maar niet dat jullie met me zouden praten. jullie zouden me zielig moeten vinden verafschuwen en van die dingen.


    c'est mon lamour pour toi.

    Duuuuuuuude ! Anellipipi ! ik vond je al coooool wezen ! x_x


    PoisonTrash on camera

    (...)
    Ik dacht het wel dat jullie het wisten, maar niet dat jullie met me zouden praten. jullie zouden me zielig moeten vinden verafschuwen en van die dingen.

    Deed ik eerst, maar weetje. Ergens, snap ik je punt wel. Maar dit, is een verkeerde manier van aandacht vragen. Ik heb je al vergeven. (:

    ^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wees gewoon jezelf, dan ben je coowl genoeg. En mensen die dat niet zien zijn je niet waard.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wees gewoon jezelf, dan ben je coowl genoeg. En mensen die dat niet zien zijn je niet waard.


    KirstenSnaps, je neemt de woorden uit me mond. Ik ben het helemaal met je eens.


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Als ik het had gedaan dan was het binnen 5 minuten al bekend geweest. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik heb dit geschreven hopelijk begrijpen jullie mij. http://www.quizlet.nl/log.php?id=4028


    c'est mon lamour pour toi.

    waarom wil je in vredesnaam opvallen op deze manier? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Anneli? Eerlijk? Als je jezelf bent heb je geen aandacht nodig zoals 'Niels' nodig had. Jij bent jij and geloof me; Je hebt vrienden hoor. Voor mij bén je niet onzichtbaar, ik ken je eigenlijk al vrijwel zolang als ik Jolien, een vriendin van jou kende ^^ Als je nu een nieuwe start maakt weet ik zeker dat er mensen zullen zijn die meteen je vrienden willen worden ^^