• Ik kan soms heel erg woedend worden over de kleinste dingetjes, maar als ik woedend ben kan ik me met moeite rustig houden, ik ga met dingen smijten, screeuwen, trappen, slaan etc. Heeft iemand ideeën om mezelf rustig te houden?
    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    woedebeheersingscursus?


    Life is hard and then we die

    Tot 10 tellen? Ik hou me altijd in. En als ik dan thuis ben naar bed en in dat kussen zitten kressen x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    woedebeheersingscursus?

    Bestaat dat ?O-o

    Tot 10 tellen? Ik hou me altijd in. En als ik dan thuis ben naar bed en in dat kussen zitten kressen x'D

    Ja dat doe ik meestal ook, tot 10 tellen. Maar soms komt het er niet van en dat vliegt alles door de kamer.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Heb ik ook. Ik denk dat het een lichte vorm van woedeaanvallen zijn [/bij mij toch] Maar ik begin gewoon te roepen en te slaan met deuren ect. Ik trap niet naar iemand xd' Euh ik weet eigenlijk niet...

    Heb ik ook, en dan ga ik altijd uit mijn raam gillen. Net zolang totdat het weg is.

    Ja, een woedebeheersingscursus bestaat.


    Life is hard and then we die

    Misschien iets kopen waarop je, je kan afreageren? Een boksbal ofzo? Bij iemand die ik ken heeft dat heel goed geholpen.
    Of anders een woedebeheersingscursus..

    Ja er bestaan woedbeheersingscursussen. Een vriendin van mij volgt een assertiviteitcusrsus, leren om vlot met mensen om te gaan.
    Je had er 2 vormen, de verlegen vorm en de aggressieve. En je moest proberen in de 2e vorm te komen, de 'normale'. Hun doen dat door toneel te spelen en al die andere dramadingen. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb ik ook. Ik denk dat het een lichte vorm van woedeaanvallen zijn [/bij mij toch] Maar ik begin gewoon te roepen en te slaan met deuren ect. Ik trap niet naar iemand xd' Euh ik weet eigenlijk niet...

    Ik trap meestal ook niet naar iemand, tenzij die iemand me ongelooflijk kwaad maakte en die toevallig bij me in de buurt staat. Anders trap ik tegen de muur/deur/kast/verwarming etc.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Misschien iets kopen waarop je, je kan afreageren? Een boksbal ofzo? Bij iemand die ik ken heeft dat heel goed geholpen.
    Of anders een woedebeheersingscursus..


    Vroeger had ik altijd van die stress gevallen, als ik kwaad werd moest ik daar in knijpen. Alleen die dingen gingen heel snel kapot (niet alleen bij mij)en er zit van dat poeder in.dus dan zat alles weer onder die zooi ö


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)

    Vroeger had ik altijd van die stress gevallen, als ik kwaad werd moest ik daar in knijpen. Alleen die dingen gingen heel snel kapot (niet alleen bij mij)en er zit van dat poeder in.dus dan zat alles weer onder die zooi ö
    Dan moet je van die stoffen pakken, daar zitten van die watten of balletjes in. Das minder erg dan dat poeder wat eerst in die poppetjes zat x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Dan moet je van die stoffen pakken, daar zitten van die watten of balletjes in. Das minder erg dan dat poeder wat eerst in die poppetjes zat x]


    Kun je die gewoon bij de intertoys ofzo kopen, die andere had ik daar dus ook gehaald :P


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ga in een kussen slaan. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Als ik echt kwaad ben op iemand - dat ben ik overigens maar heel zelden - doe ik diegene echt fysiek pijn. Maar dat gebeurt alleen maar als diegene mij eerst [mentale] pijn heeft bezorgd. Als ik kwaad ben, is het pure blinde woede en sla ik ook alles aan gort, met alle gevolgen van dien.
    Volwassen worden heeft bij mij geholpen, dan word je rustiger. Als het écht te problematisch is kun je een deskundige raadplegen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tot 10 tellen? Ik hou me altijd in. En als ik dan thuis ben naar bed en in dat kussen zitten kressen x'D

    Ik pak een pen, een stuk papier en kras het helemaal onder. Voelt goed hoor.


    No growth of the heart is ever a waste