Ik heb het gevoel dat ik ook nooit meer iets goed kan doen. Vandaag was het een kutdag. Alles wat ik deed was slecht en ze werden vies op me of ze lachten me uit. Men ma zegt dat ik alleen maar aan mezelf denk en niet om andere mensen geef omdat ik niet met men zus naar de tennisles van men zus wil gaan om daar meer dan een uur daar zit met men vingers te draaien omdat men ma bang is dat ze word ontvoerd. En omdat ik focking honger had en een confituurtaartje had gekocht en een appeltaartje voor me. Op internaat zijn er nog 2 over die nog iets van me moeten weten en de rest heeft me alleen nodig om geld te lenen en men laptop af te nemen. Op school word ik negeerd door een jongen van men klas en lacht hij me altijd uit en zit me te irriteren omdat ik een anders spreek dan hij(Ik kom uit Oost-Vlaanderen en hij uit West-Vlaanderen) En me gans de tijd te kwetsen. En ik heb het gevoel dat men vrienden bij mij thuis niks meer vn me hoeven te weten. En als ik dood ben dat niemand er om gaat geven. Dat ze dan toch van me verlost zijn van men gezaag en ambetantigheid
Ik heb het gevoel dat ik niks meer waard ben
I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds