• Vandaag, in Tongeren, is vandaag een rijtjeshuis volledig afgebrand en de twee aanliggende hebben water- en rookschade. xs

    Tijdens de eerste pauze op school zagen we allemaal rookwolken boven onze school. Bleek dus dat het een rijtjeshuis was dat nog geen 500 meter verder lag. Ze zijn om 10 uur beginnen blussen en om 4 uur stonden er nog altijd brandweerwagens.
    In dat huis dat volledig afgebrand is woonde een vriend van me broer, samen met zijn drie broertjes en zusjes en zijn ouders.
    Ik vind het zo erg voor hun, ze hebben helemaal niets meer :s

    x'3.


    Listen to what we're not saying..

    OMG dat is like vreseliojk ..


    We can only learn to love by loving.

    Ö wat kut voor hun !


    ' niks is wat het zijn moet '

    ...
    Das echt vreselijk lijkt mij.
    Geen mp3, geen laptop met al mijn verhalen, geen dagboek, geen foto's van vroeger;
    GEEN TEDDYBEER :O
    (ben erg close met mijn beer :$)


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ...
    Das echt vreselijk lijkt mij.
    Geen mp3, geen laptop met al mijn verhalen, geen dagboek, geen foto's van vroeger;
    GEEN TEDDYBEER :O
    (ben erg close met mijn beer :$)



    Dat is ook vreselijk. Je bent niet alleen je mp3 ofzo kwijt, je bent echt alles kwijt. Alleen het geraamte van het huis staat er nog. Die mensen hebben echt niets meer. Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn moest dat mij overkomen. Er zijn zelfs geen kleren meer O.o


    Listen to what we're not saying..

    finascieel, is het ook moeilijk en een dak boven je hoofd, alles moet je opnieuw opbouwen


    Some angels have no wings.

    omg.!
    Ik denk daar vaak over, ja man.
    Echt zo erg!

    vreselijk. O___________O

    (...)


    Dat is ook vreselijk. Je bent niet alleen je mp3 ofzo kwijt, je bent echt alles kwijt. Alleen het geraamte van het huis staat er nog. Die mensen hebben echt niets meer. Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn moest dat mij overkomen. Er zijn zelfs geen kleren meer O.o

    Kleren kun je nog kopen hè? Maar stel je voor je bent je allerbelangrijkste bezit kwijt dat emotionele waarde heeft voor jou Ô.o das echt ik kan het me niet voor stellen


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Zo erg!
    Misschien kun je wafels gaan verkopen ofzo voor die vriend van je broer?
    als kleine financiele steun?


    The aliens are attacking from mars! ö

    (...)
    Kleren kun je nog kopen hè? Maar stel je voor je bent je allerbelangrijkste bezit kwijt dat emotionele waarde heeft voor jou Ô.o das echt ik kan het me niet voor stellen


    Dat kan inderdaad, maar je geraakt niet zomaar aan geld. Ik wil even benadrukken dat ze echt niets meer hebben. Alleen wat ze vandaag voor kleren aanhadden en wat ze mee naar school/werk hadden. Voor de rest is alles in vlammen opgegaan. En je kast geraakt niet op 1,2,3 weer gevuld :s Ach, wat is het leven soms kut.


    Listen to what we're not saying..

    echt alle herrineringen in rook op .O_o verschrikkelijk


    Love is the movement <3