• dat zegt mijn ma de hele tijd omdat ik altijd aan mensen met krullen zit n_n maar ik aanbid krullen gewoon xD

    dus.. xD

    waar val jij dan op ?? xP


    We can only learn to love by loving.

    ik haat mij krullen alleen mr pluizen en het duurt uren voordat het droog is en het gesteild is


    love is dead and dead is love

    Zo'n bless bij jongens!:Y) -kwijl,kwijl:9~-

    Edit; Nee niet zo'n emo bless..>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik val op dikker stijl haar, met een beetje slag. :Y)
    Maar geen 'hunks' zoals men dat noemt.
    :Y)
    Maar krullen zijn natuurlijk ook heet. (:


    You move me ......... Kurt

    @BrokenQueen
    O_o jij valt op mijn broer[tje wanth ij is 15 en 1.88 fseu xD maar toch broertje is cool] xD


    We can only learn to love by loving.

    Emo's en puisten? XD
    IK KAN HET NIET HELPEN!!! xD Ik zie liever iemand met ja, littekentjes dan zo'n gave huid.
    Vind ik te fake xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Krulle zijn sgattig bij jongens maar kunnen ook weer stoer zijn. Ik vind stekelhaar vaak het leukste bij de meeste jongens [/ mijn mening] maar krullen zijn oowk KJOET! ^^


    --

    Krulle zijn sgattig bij jongens maar kunnen ook weer stoer zijn. Ik vind stekelhaar vaak het leukste bij de meeste jongens [/ mijn mening] maar krullen zijn oowk KJOET! ^^


    afaf mijn krullen xP ik bespring mensen gewoon alleen al omdat ze krullen hebben O_o [/deed k x ops chool xD die gasst schrok xD]


    We can only learn to love by loving.

    Emo's en puisten? XD
    IK KAN HET NIET HELPEN!!! xD Ik zie liever iemand met ja, littekentjes dan zo'n gave huid.
    Vind ik te fake xD


    oke.. DAS RAARRR!!!! nog NOOIT gehoord van iemand, marja.. jouwn smaak heaa,,

    trouwens ff om bij te plussen: Lieve oogjes hoort er natuurljik ook bij hea???


    --

    Blond & krullerig + bruin & emo :']
    Ik geil op bruin haar, im sorry =x
    Kijk maar naar mijn lovely guys, het grootste gedeelte heeft bruin haar!;O En dan ook zo'n emokapsel. :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    afaf mijn krullen xP ik bespring mensen gewoon alleen al omdat ze krullen hebben O_o [/deed k x ops chool xD die gasst schrok xD]


    XD
    Bespringen? oke, jij wint, bespringen doew ik nou ook weer niet, das iets TE ver bij ons op sgool.. zie het al voor me, iemand bespringt zoown jong met krullen, hij schrikt zig de tering!


    --

    @BrokenQueen
    O_o jij valt op mijn broer[tje wanth ij is 15 en 1.88 fseu xD maar toch broertje is cool] xD


    o,0 heb jij zo'n schattig broer(tje) dan?:P ^^ Sexay!^^ kan het niet helpen, dat is gewoon fucking Sexay & Cute!^^.:9~ En de jongen waar ik op ben heeft dat ook, alleen hij zet er altijd zijn muts over>'< Maarja, dat vind ik dan ook best schattig staan.:P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    bestaat al