• Omdat ik iets bij large had besteld gisteravond x_x vlgens hun is large onbetrouwbaar en kunnen ze al het geld van iemands rekening halen x_x

    maar like al mijn vriendinnen bestellen daarop en hebben er nooit problemen mee gehad waarom ik wel ? x_x


    We can only learn to love by loving.

    Had je het dan op je eigen rekening gedaan?
    Want als dat zo is, vind ik zelf dat je ouders daar niet om mogen flippen.
    Dat is jou geld, en jou rekening. En als je dan iets koopt op een site, en het gaat fout, is het toch je eigen schuld ?


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Had je het dan op je eigen rekening gedaan?
    Want als dat zo is, vind ik zelf dat je ouders daar niet om mogen flippen.
    Dat is jou geld, en jou rekening. En als je dan iets koopt op een site, en het gaat fout, is het toch je eigen schuld ?

    Ja x_x maar echt die lui zijn psychoo


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Ja x_x maar echt die lui zijn psychoo


    Haha :'D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Nou daar hebben mij ouders ook wel een beetje last van. Dus hebben wij zo'n ding ernaar gestuurd en niet via het internet. Dus ik krijg mijn dingen over een maand ofzo ><


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    nou ik mag het wel..
    maar ik moet het wel eerst met mn moeder bespreken, anders gaat ze ook flippen


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat is inderdaad onzin van je ouders. Serieuswaar, al mijn vrienden bestellen daar en ik heb nooit gezeik van ze gehoord. Het is hartstikke betrouwbaar. Je ouders moeten zich echt wat meer openstellen naar de buitenwereld :P


    Life is hard and then we die

    wat een onzin! wij hebben al superveel van de large besteld en nog nooit een probleem gehad, maar misschien zijn ze bang dat je je geld te snel uitgeeft ofzo.


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb rare ouders x]
    Ik mag niks via internet bestellen, behalve bij de Large en dat moet dan met me eigen rekening gebeuren. De andere dingen die via internet gekocht worden, doet me pa voor me. Met de Large wil die niks te maken hebben ofzo. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heb wel vaker wat besteld bij de Large, nog nooit problemen mee gehad =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja, daarom mag ik niets bestellen bij Large van mijn moeder. >_<


    -

    xD LOL de Large zelf is hartsikke gratis XD


    You can never wear to much black