• Die van mij ging zo:

eerst ging ik naar school en daar was het dag van de diversiteit en doen we allemaal activiteiten. de eerste activiteit was Ben x dat is een like kakfilm x_x ik viel dus ongeveer in slaap xd' en daarna had ik les van de papa van mijn vroegere beste vriendin en dat ws een beetje op trommels slaan xp ik heb wel 10 keer moeten uitleggen van waar ik die man kende n_n en toen hadden we muziek in de kapel en daar waren een vrouw en een man en die hadden van een wortel een fluit gemaakt :') en dat ding werkte dus nog ook x_x en toen hadden we middag en daarna the teachers band en die gingen allmaal liedjes spelen over de geschiedenis van de muziek. daarna hadden we met heeel het school senegalese dans in de sportzaal en iedereen zat neer ging der een jongen naar voor en deed die een heel vaag dansje en toen ging die het podium op en iedereen werd wild. na school ben ik dan met mijn bf naar huis gegaan om ons klaar te maken voor het carnavalbal. ik was verkleed als poes en zij als cowgirl :') maar nu moet je weten dat er enkele jongens op school zijn die vreselijk sexend zijn, wij dachten dat die niet gingen komen. maar toen waren ze er toch xp en dan hadden vreselijk vage kleren aan ._. eentje was verkleed als mexicaan en een andre als een roze verpleegster en mijn grote crush had een strooien hoedje en een vreselijk ongelooflijk mega sexen pak aan. en toen we naar huis gingen - te voet - zaten mijn crush en nig drie andere jongens ons te volgen x_x en ik was bang :') en toen zij doorhadden dat wij doorhadden dat ze ons volgden gingen ze in een buskotje. en toen gingen we terug want ik was mijn portefeuille vergeten en net als wij terug buitenkwamen, gingen zij terug binnen - volgens mij volgden ze ons echt - en toen zei er een jongen tegen mij : 'Hallo meisje' net toen zij voorbijliepen en toen zei ik heel vrolijk hallo terug :')

dat was het x_x

All was well.

Hele dag school. Gebeurde niets belangrijks of erg ofso. Maar dan kwam ik thuis en vertelde mijn moeder dat we onze reis naar Amerika in de paasvakantie waarschijnlijk moeten annuleren. --' Ik was echt zo pissed daardoor! Dan ben ik gaan dansen, weer niets speciaals. En daarna werken, heb ik een flesje over iemand gegoten. Een glas gebroken en mijn voet omgeslagen --'

Walkin' in line.

Een dag zoals een ander.

If you had never come out of the blue, I would've stay

Zoals gewoonlijk. En er komt nog een aan (vrijdag 13 maart) die niet zo normaaltjes zal verlopen.

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

ik was geplet toen ik de rij stond voor een discotheek, dus niet zo leuk. ik heb het nog nooit zo benauwd gehad.

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

vrij normaal dag als een ander..
    school, knuffel geven voor kinderen met aids, lessen, shuttlerun, pw wiskunde, lessen, pw economie, naar huis fietsen in de regen, snoeppot in de kelder laten vallen... douchen, naar feestje van luzifer, thuis komen, slapen.
    zoals ik al zie een dag als een ander :P (I'm kind of clumsy)

rawr! I'm a pirate

Ik flikkerde bijna over een boekentas maar voor de rest was het een typische vrijdag.

Innocence.

Mijn raport was echt wel goed (tegeover de vorege toch xD),, bijna onder een bus gelope (njahh nu niiet letterlijk eh xD),, en genant moment in de bus <_<

Use Your Head,, But Live In Your Heart &#9829;

gewoon, er is niets gebeurd! ^-^

Keep calm and love Zayn Malik =)

Heel gewoontjes xD

Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

ik had veel geluk op die dag:
    1. eerst knoeide ik water.
    2. daarna viel er een glas op de grond
    3. en toen brak ik BIJNA mijn benen

Als een normale dag;D
    een klasgenoot werd 18, moest zwemmen, heb weer het jongentje de koprol geleerd wat hij nog steeds niet kan><,

PINKPOP WAS SUPER=D

Feestje van men beste vriendin: discofeestje!

bij mij was het een gelukks vrijdag de 13e....... bij dansen ging het heel goed.....(voor een lange tijd voor het eerst...meestal gaat het heel slecht namelijk..) en er gebeurde geen ongelukken bij mij..teminste...alleen ben ik vandaag doord e haast kei hard onderuit geflikkerd..xD..maja...XD

Ik gleed uit, &nd that was it.

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Goeeed. Maar ik denk dat dat antwoord een beetje 16+ is dus laat ik t hier maar nier neerzetten:P.